سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان،گفت:تفکر بسیجی مساوی است با ایمان و پیوند و بیعت با ولایت و در یک کلام بسیج متعلق است به همه ی مردمانی که دل در گرو انقلاب دارند.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان، در سالروز تشکیل بسیج به فرمام امام خمینی (ره) در سال ۵۸، که صبح امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با تبریک ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته‌های وحدت و بسیج، عنوان کرد: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر، امسال ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اغلب آرمان‌های انقلاب‌های مختلف غیر قابل اجرا بودند افزود: در ایران اسلامی به برکت خون شهدا و راه امام توانستیم در مقابل تمام دشمنی‌های دشمن استادگی کنیم و در این مسیر به لطف خدا و مردم همیشه در صحنه پیروز میدان بودیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس، خاطرنشان کرد: در توطئه گروهک‌ها در استان کردستان نیز بسیج و پیشمرگان مسلمان کُرد پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند و اکنون نیز مایه خرسندی است که یک سوم جمعیت استان کردستان بسیجی هستند. وی افزود: البته مردم کردستان همگی بسیجی هستند فقط شاید کارت عضویت بسیجی نداشته باشند.

سردار رجبی با بیان اینکه تمام توطئه‌های دشمن در سرزمین مجاهدت‌های خاموش با برخورد و درایت و عظمت بسیج خنثی شد افزود: بسیج متعلق است به همه‌ی مردمانی که دل در گرو انقلاب دارند و خداوند را شاکریم که همه‌ی بسیجیان عزیزمان در سازمان‌های مختلف و با تخصص‌های گوناگون و معین در جهت کمک به دولت فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس بیان کرد: ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم هم در استان کردستان و هم در سایر استان‌ها آمادگی این را داریم که برای اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار همه مسوولان به توسعه استان و کشور و رفع محرومیت تلاش کنیم.

سردار رجبی گفت:این یک موهبت الهی و ارزش والا برای استان است که در اردو‌های جهادی چه در شهر‌ها و روستا‌ها و چه در راهیان نور و ده‌ها ماموریت دیگر در هر مقطع و مناسبات وهر شرایطی بسیجیان سنگ تمام گذاشتند.

استاندار در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون اتحاد و انسجام این شجره طیبه دانست و تصریح کرد: نقش آفرینی مستمر در بخش‌های دفاعی، علمی، اقتصادی و فرهنگی حاکی از توان بالای بسیج برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی ایثار شهدا و جانبازان، صبوری آزادگان و بردباری خانواده‌های معزز شهیدان را از عوامل استحکام نیروی مقاومت بسیج در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:: همگان وظیفه داریم با دفاع از آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تداوم بخش ارزش‌ها باشیم.

در ادامه این مراسم استاندار کردستان گفت: دشمنان نظام در طول دوران بعد از انقلاب همواره سعی داشته اند مردم و مسئولان را در مقابل یکدیگر قرار دهند و بذر نامیدی و یاس را در قلب ملت بکارند، اما رسالت ما تزریق روحیه امیدواری و امید در جامعه است.

وی بیان کرد: آمریکا و رسانه‌های خارجی وابسطه به آن‌ها خدمات نظام را به مردم خدشه دار کنند که نقش موثر بسیجیان در جامعه می‌تواند اهداف دشمن را همچون بسیاری دیگر از توطئه‌های آنان نقش برآب کند.

استاندار کردستان اظهار کرد:امروز وظیفه و رسالت بسیجیان نسبت به دوران دفاع مقدس بسیار حساس‌تر است چرا که در زمان جنگ در مقابل ما قرار گرفته بودند و می‌جنگیدند، اما امروز با قرار گرفتن در فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارند خدمات مسئولان انقلاب را به مردم خدشه دار کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و همچنین بسیجیان فعال شهرستان سنندج تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات