در اجتماع بسیجیان لردگان عنوان شد:

خدمات بسیج در جای جای کشور مشهود و ستودنی است

همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، همایش اقتدار بسیجیان شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان سخنران این همایش،  ضمن تبریک هفته بسیج به اهداف تشکیل این شجره طیبه اشاره کرد و گفت: بسیج، دفاع از نظام و کشور را به عنوان یک تکلیف شرعی می داند و در زمینه های مختلف و مورد نیاز جامعه وارد صحنه می شود و ارزش وجودی خود را به نمایش گذاشته است.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار افزود: بسیج با ورود در عرصه سازندگی توانست دستاوردهای بزرگی را به دست آورد و یک تنه بار کمک به محرومان را به دوش بکشد و امروزه خدمات بسیج در جای جای کشور و در نقاط محروم مشهود و ستودنی است.

بهمنیار ادامه داد: فعالیت های بسیجی در دورانی انجام شد که دشمن مشغول سنگ اندازی بود و فشار نظامی و روانی  زیادی برکشور وارد آوردند و سعی داشتند بسیج را که مخلصانه به مردم خدمت می کرد بدنام کنند، که به برکت خون شهدا و اخلاص بسیجیان روز به روز بر عظمت این نهال انقلاب افزوده شده و امروز بسیج درجهان حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: بسیج سیاسی است؛ ولی سیاست زده نیست ،بسیج حقیقتی شبیه افسانه است و در این دوران  که دشمن از محورهای فرهنگی ، نظامی و دیپلماسی در حال فشار است، بسیج با بصیرت بالای خود کشتی نظام را نگه داشته و در زمان مناسب و به موقع وارد صحنه می شود.

بهمنیار گفت: بسیج و مردم در سختی ها امتحان خود را پس داده اند و در زمان مورد نیاز جلوتر از مسئولین بودند و امروز مسئولین باید در زمینه خدمت رسانی جلوتر از مردم باشند.

ارسال نظرات