در اجتماع بسیجیان کوهرنگ عنوان شد:

اخلاص شاخصه مهم بسیج و بسیجی است

اجتماع باشکوه بسیجیان همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع بزرگ شکوه مقاومت همزمان با سالگرد گرامیداشت 5 آذر با حضور کلیه بسیجیان ، خانواده معظم شهداء ، ایثارگران ، جانبازان و اقشار مختلف در مکان حسینیه محمد رسول الله (ص) شهر چلگرد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار سید هادی صالحی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج مستضعفین در آذر ماه 58 به فرمان حضرت امام راحل (ره) تشکیل شد، تا بتواند حلال مشکلات انقلاب در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بشود و در تمام مراحل یار و یاور انقلاب و نظام باشد که به حمد و قوه الهی تا حال اینطور بوده و از این به بعد هم با اقتدار و شکوه، ماموریت خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

وی افزود: امروزه تنها راه علاج و برون رفت مشکلات، تفکر بسیجی و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مدیریت جهادی است، یعنی بسیج با تفکر و اخلاص و روحیه جهادی که دارد توان مقابله با مشکلات را به راحتی دارد.

صالحی تصریح کرد: اخلاص شاخصه مهم بسیج و بسیجی است، کار بسیج فقط برای خدا و رسیدن به خداست برای همین است که با موفقیت و برکت همیشه همراه بوده و از ماندگاری و دوام خاصی برخوردار است و همین رمز ماندگاری باعث تداوم جاودانه انقلاب در طول این چهل سال عمر با برکت شده است.  

ارسال نظرات