همزمان با سراسر کشور مراسم متمرکز اجتماع بسیجیان شهرستان فاریاب در روز 5 آذر با حضور مسئولین و خیل عظیم بسیجبان در مسجد جامع شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۰۸۲۹۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، این مراسم که با حضور  امام جمعه جیرفت ،پرسنل ناحیه، مسئولین و خیل عظیم بسیجیان شهرستان در روز بسیج ، انقلابی گری و اقتدار جهانی ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار گردید.که این مراسم با تلاوت قرآن کریم و اجرای سرودآغاز شد بسیجیان با صف های منظم ، اقتدار و آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار علی امیری ضمن خیر مقدم به بسیجیان گفت : امروز بسیج با آمادگی خود ثابت کرد که در تمام عرصه ها از جمله ، ظلم ستیزی ، کار آفرینی ، ایثار ، مبارزه با فساد و افشاگری ، در خارج از مرزها نیز آماده دفاع از انقلاب و اسلام است .

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت بیان داشت: یکی از اصول و ویژگی بسیجیان در حسن و برخورد با آحاد جامعه است،آن چیزی که مردم را به سمت بسیجیان جذب خواهد کرد نحوه اخلاق و رفتار شما آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر ادامه داد: رکن دیگر از اخلاقیات یک بسیجی،قاطعیت در برخوردهای اجتماعی،اساسا برخورد با اهل نفاق می باشد و مساله مهم امروزه وحدت بین نیروهای انقلابی است و از طرفی ما هرگز نمی توانیم با کسانی که منافق و لیبرال هستند وحدت داشته باشیم.

وی تصریح کرد:فرق اصلی یک بسیجی با آحاد مردم بصیرت است و بصیرت یعنی آینده را امروز دیدن و این بدان معناست که عملکرد امروزه ما چه تاثیری در آینده خواهد داشت.

امام جمعه جیرفت در پایان اظهار داشت:خیلی ها تا هنگام ظهور حضرت حجت از قطار انقلاب پیاده خواهند شد و اگر امروز ما شاهد مشکلاتی در کشور از جمله اقتصادی هستیم،اینها همگی امتحان و آزمون الهی در آخر الزمان است. و انشالله حکومت مستضعفین با کمک شما بسیجیان محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از  فرماندهان برتر پایگاه های بسیج و بسیجیان نمونه تقدیر بعمل آمد.

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان فاریاب بمناسبت 5 آذر

/انتهای پیام

ارسال نظرات