نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته کاراته بخش بانوان از صبح روز یکشنبه ۴ آذرماه با حضور تیم‌های شرکت کننده سراسر کشور در سالن آزادی سنندج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور از ۳۰ آبان آغاز و تا روز نهم آذرماه در رشته‌های مختلف به میزبانی شهر‌های مختلف سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
 
استان کردستان در سه رشته ژیمناستیک پسران و وزنه برداری و کاراته بخش دختران میزبان است که رقابت‌های ژیمناستیک در روز شنبه سوم آذرماه به کار خود پایان داد و رقابت‌های کاراته بخش بانوان از صبح امروز دوشنبه ۴ آذرماه در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور با تقسیم بندی وزارت ورزش و جوانان در رشته‌های مختلف به میزبانی ۳۱ استان سراسر کشور با شعار " ورزش، دوستی و آینده بهتر" برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود و نفرات مستعد اوزان مختلف از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون انتخاب می‌شوند.
گفتنی است: بیش از ۳۰۰ کاراتاکای دختر نونهال و نوجوان رقابت‌های خود را در اوزان مختلف بخش کومیته انفرادی طی روز‌های چهارم و پنجم در سالن آزادی سنندج برگزار می‌کنند.
ارسال نظرات