به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه بیجار همراه امام جمعه با حضور در منزل 3 نفر از بازنشستگان این ناحیه با آنها دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در ششمین روز از هفته بسیج در راستای تکریم بازنشستگان، فرمانده سپاه بیجار همراه امام جمعه و تعدادی از مسئولان با حضور در منزل سه نفر از بازنشستگان با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

شعبانی در این دیدار‌ها با بیان اینکه بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های سپاه هستند، گفت: تکریم و حمایت از آن‌ها وظیفه اصلی ما است.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند گفت: در پاسداری از اسلام و انقلاب بازنشستگی معنا و مفهومی ندارد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار: بهره مندی شاغلین و پرسنل جدید از تجارب ارزنده پیشکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آن‌ها با سپاه امکان پذیر است.

حجت الاسلام مرادی نیز در این دیدار‌ها ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیرو‌های جدید قرار دهند.

وی این اقدام سپاه بیجار را در راستای تکریم بازنشستگان را بسیار عالی خواند و بر اهمیت پیگیری مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح تاکید کرد و بیان داشت: رفتار توام با احترام مسئولان با این قشر تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی این افراد در دوره سالمندی دارد.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه پاسداران بازنشسته مانند دوران خدمت همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، بیان کرد: اعضای جوان، فرماندهان و مجموعه نیرو‌های مسلح کشور باید از تجربیات گران‌بها و نظرات بازنشستگان در تدوین راهبرد‌ها و برنامه‌های بلندمدت دفاعی کشور استفاده کنند.

در هر کدام از این دیدار‌ها با اهدای هدیه همراه لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات