خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

تلاش دشمن با فشار اقتصادی دلسرد کردن مردم از نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد در نشست فرهنگی اعتقادی پایگاه نرجس شیروانه ده این ناحیه، با اشاره به وضعیت اقتصادی و امنیتی کشور گفت: ایران در میان کشورهای جهان امن ترین کشورهاست و امروزه دشمن با جنگ اقتصادی و حمله به معیشت مردم می خواهد اعتقاد مردم را نسبت به نظام و انقلاب کم رنگ تر کند.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام چاوشی افزود: دشمن اهدافش این است که مارا از اهل بیت و اعتقادات و قرآن دور کند و حجاب و عفاف را اجباری جلوه دهد طوری که مردم به بهانه معیشت گرانی و... یا آسایش و رفاه را قبول کنند یا گرانی را و قصد بدبینی مردم را نسبت به سپاه و بسیج دارد طوری که ما امنیت داریم ولی کشورهای غربی اصلا امنیت ندارند.

تلاش دشمن با فشار اقتصادی دلسرد کردن مردم به نظام است

وی به اهداف دشمن در کمرنگ کردن شهدا و مجاهدت هایشان اشاره و بیان کرد: اگر ۸ سال نمی جنگیدیم ما الان در چنگ  صدام بودیم طوری که ما را از اهل بیت جدا می کرد در دوران دفاع مقدس شهدای ما با افتخار جنگیدند به دشمن باج ندادند مدیریت درست داشتند تا یک وجب از خاکمان به دست دشمن نیفتد امروزه باید مدیران دولت با الگوگیری از مدیران دفاع مقدس به دشمن و خنده هایش باج ندهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها