خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت : امروز در نزدیکی اسرائیل و قرارگاه کفر قرار داریم مردم با بصیرت و روشنگری که دارند اجازه نمی دهند مالک اشتر از پشت خیمه معاویه برگردد و جنگ صفین و خانه نشینی علی خدای نکرده تکرار شود .
کد خبر: ۹۰۸۲۷۱۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نایین، سرهنگ اکبری در مسجد جامع بافران گفت :امروز بسیج یک نیروی مردمی است که توانسته خدمات بسیار فراوانی را در حوزه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی انجام دهد و در عین حال با توجه به تاکیدات مراجع تقلید عظام رسیدگی به این شجره طیبه از ضروریات است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و اقشار مختلف مردم، افزود : حضرت امام خمینی با تشکیل بسیج ، اندیشه و تفکر بسیجی را تبیین فرمودند که بهترین مبانی و مولفه های اندیشه و تفکر بسیجی خدا محوری، ولایتمداری، حق گویی ،تکلیف گرایی ،عقل گرایی ایثار کامل در راه خدا ، شناخت همه جانبه دشمن و برخورداری از مدیریت جهادی و تعبد الهی می‌باشد.

فرمانده سپاه نایین بیان نمود: بحمدالله بر خلاف پیش‌بینی بدخواهان، اوضاع داخلی از آرامش نسبی برخوردار است هر چند نگرانی و ناراحتی از گرانی و تورم هنوز احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه عده ای با افکار جاهلانه آب در آسیاب دشمن می ریزند و در لباس دلسوزی سیستم دفاعی دشمن را به رخ ملت ایران می کشد تصریح نمود: امروز با قدرت و توانمندی خود توانسته ایم در مرزهای خود امنیت را به وجود آوریم اما کسی که گفته بود آمریکا با یک کلید می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد در فکر جاهلانه به سر می برد.

اکبری ضمن اشاره به تسلط اطلاعات و توانمندی ها اظهار نمود : پدر موشکی شهید تهرانی مقدم مسیری را برای اقتدار ما گشود که امروز با تکیه بر همین توانایی ها توانسته ایم سرکرده های ایادی استکبار و داعش را سرکوب کنیم.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین، 8 سال دفاع مقدس را مصداق تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی دانست و افزود: در مقابل دشمن برخی‌ها تردید به خود راه می‌دهند و متزلزل می‌شوند اما برخی دیگر مقاومت می‌کنند و در مقابل دشمن می‌ایستند لذا حضور ما در مناطق جنگی به این معناست که ما در مقابل دشمن می‌ایستیم و از آنها نمی‌ترسیم.

اکبری با بیان اینکه شهدا حاصل تفکر بسیجی هستند، خاطرنشان نمود: این تفکر بسیجی است که برای ما عزت‌آفرین بوده و موجب پیشرفت کشور می‌شود لذا ما باید از الگوی دفاع مقدس استفاده کنیم .

وی با تاکید بر تحقق کامل استقلال سیاسی کشور گفت: امروز همه کشورهای دنیا قبول دارند که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که روی پای خود ایستاده و هیچ وابستگی سیاسی به هیچ کجای دنیا ندارد امروز مشکلاتی در جامعه ایجاد شده که دشمن با جنگ اقتصادی می خواهد استقلال سیاسی و مردم را نسبت به نظام بدبین کند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین در پایان گفت : امروز در نزدیکی اسرائیل و قرارگاه کفر قرار داریم مردم با بصیرت و روشنگری که دارند اجازه نمی دهند مالک اشتر از پشت خیمه معاویه برگردد و جنگ صفین و خانه نشینی علی خدای نکرده تکرار شود .

مراسم جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع بافران با حضور مردم و بسیجیان این شهر برگزار شد و در پایان به بسیجیان حلقات صالحین هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار