یکی از خواهران طلبه آذرشهر:

زندگی پیامبر اسلام نمونه کامل سبک زندگی اسلامی است

یکی از خواهران طلبه آذرشهر در آیین گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در پایگاه زینب کبری(س) روستای قاضی جهان آذرشهر با اشاره به اینكه زندگی پيامبر(ص) نمونه ‏ای كامل از سبك زندگی اسلامی است، گفت: الگوگيری از شيوه و منش رسول الله(ص) محافظی در برابر دسيسه ‏های دشمنان و راهی برای پيمودن سعادت است.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ملیحه جلیلی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های غربی با همه توان در حال القای سبك زندگی غربی در جامعه هستند و  عمده‌ مشكلات كنونی اجتماعی و فرهنگی به همين هجمه مربوط می‌شود، گفت: در مقابل اين تبليغات، بهترين روش برای تحقق سبك زندگی اسلامی، معرفی زندگی پيامبر اكرم(ص) و اهل بيت‌‌(ع) به دنيای امروز است.
وی با بیان مطالبی درباره آداب سلوك پيامبر اكرم(ص) با خانواده گفت: خانواده در نظام اسلامی نقش بسيار مهمی دارد و هرچه كانون خانواده گرم‏تر و آرام‏تر باشد، فرزندان بهتری در آن ها پرورش می‌یابند و در نتيجه شاهد جامعه ‏ای سالم و پويا هستیم. 
جلیلی ادامه داد: مادران رکن اصلی خانواده هستند و بیشتر نیازمند الگوگیری از سیره پیامبر و اهل بیت ایشان، مخصوصا حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها