رئیس بسیج اصناف کشور مطرح کرد:

استقامت همه جانبه؛ راز بقای بسیج/ ولایت فقیه مهم ترین رکن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری بسیج: رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه 40 سالگی یعنی پختگی و کامل شدن، گفت: ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی یکی از معجزات تاریخ است، تاریخ انقلاب های زیادی را تجربه کرده است اما همه شان یا منقرض یا منحرف شده اند.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور ظهر امروز در همایش "نقش اصناف در 40 سالگی انقلاب اسلامی" که در سالن اجتماعات اتق اصناف شهرستان قرچک برگزار شد با بیان اینکه 40 سالگی یعنی پختگی و کامل شدن، گفت: ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی یک از معجزات تاریخ است، تاریخ انقلاب های زیادی را تجربه کرده است اما همه شان یا منقرض یا منحرف شده اند.

وی با تأکید بر اینکه تنها انقلابی که ماندگار شد، انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب ما تحت رهنمودهای رهبری و ایستادگی مردم به اینجا رسیده است، علی رغم تمام درگیری های بعد از ظهور انقلاب و مشکلات دیگر مانند 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم های مغرضانه فراوان اما مردم پای عهد خود با امام و سید انقلاب ایستادند.

این مقام مسؤول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام ادامه داد: وجود 11 هزار شهید اصناف در کنار دیگر شهدای این نظام، افتخار امروز بازاریان است.

وی با بیان اینکه نمی توان با خدا مبارزه کرد، به گذشت تاریخ 13 آبان که قرار بود همه ایران جهنم شود اشاره کرد و افزود: امروز شاهد هستیم که کالیفرنیا مبدل به جهنم شده است هرچند که ما از اذیت شدن مردم آمریکا خوشحال نیستیم.

نائب رئیس شورای مرکزی بسیج اصناف و بازاریان کشور در تشریح چرایی وجود دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب دشمنان زیادی دارد چرا که زنده است و به درستی راه خود را می پیماید.

وی اضافه کرد: دشمن امروز سه هدف مبارزه با ما، ایجاد انحراف در انقلاب و کنترل و محدود کردن جمهوری اسلامی را در سر دارد، حمله به سوریه و عراق بهانه است، مقصود ایران است و در صورت عدم تحقق هر هدف به سراغ هدف بعدی می رود.

رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با ابراز اینکه دشمن جبهه عظیم و وسیعی برای ما ترسیم کرده است، اظهار کرد: نفرات به صورت نامتناجس در این جبهه قرار گرفته اند.

وی با اعلام اینکه همانطور که هر گیاه و موجود زنده ای نیاز به مراقبت دارد، گفت: انقلاب اسلامی هم مراقبت و نگهبانی می خواهد که این بر همه ما تکلیف است.

عضو هیئت نظارت بر سازمانهای صنفی کشور اسلام و ماهیت دینی، ولایت فقیه، سوخت رسانی مردم و مبارزه با موانع را چهار عامل مهم زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: وجود ولایت رکن رکین انقلاب اسلامی است.

وی با تصریح  اینکه هر جریانی یک سوخت رسان می خواهد و سوخت رسان انقلاب اسلامی هم مردم هستند، خاطر نشان کرد: افتخار اصناف و بازاریان است که به عنوان اولین گروه به ندای امام راحل لبیک گفتند، از همین رو دشمن برنامه ریزی خاصی برای این جریان دارد.

حسن پور با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: مردم ما مهمترین دستاورد این انقلاب هستند.

وی بسیج و نهاد رهبری را 2 نهاد مهم در حفاظت از انقلاب اسلامی دانست و مطرح کرد: دشمن بیش از همه از بسیج می ترسد و باید بداند که تا انقلاب اسلامی هست، بسیج هم هست.

رئیس بسیج اصناف فرمان امام در تشکیل بسیج مستضعفین را استثنایی خواند و ابراز داشت: چیزی که مهم تر از تشکل بسیج است تفکر بسیجی است.

وی استقامت همه جانبه مخصوصاٌ ایمانی و ویژگی های اخلاق و معنوی را راز بقای بسیجی تعریف کرد و خطاب به بازاریان گفت: بسیجی اخلاق محور است، اگر این روحیه تقویت شود؛ اصناف کشور می توانند معجزه کنند.

رئیس بسیج بازاریان کشور با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی، جهادی و عاشورایی مردم، مطرح کرد: تا وقتی در نگاه مسؤولین امید به دشمن وجود داشته باشد، همین اوضاع فعلی حاکم است، بسیج با تمام قوا، تمام قد در کنار دولت آماده همکاری است، دولت از خارج قطع امید کند و به جوانان داخلی توجه داشته باشد.

حسن پور اشکذری در پایان با اشاره به آیه 66 سوره نحل، خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند از میان سرگین و خون حیوانات، شیری پاک و خالص را به انسان هدیه داد، شیعه خالص در طول 1400 با طی کردن پیچ و خمهای زیاد امروز به اینجا رسیده است./

ارسال نظرات
آخرین اخبار