خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 گفت: شهرری، نیازمند طرح جامع ترافیکی است تا منطبق با ظرفیت های تاریخی و مذهبی پاسخگوی نیاز زائران و مسافران باشد.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ؛ فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در جلسه هم اندیشی   گفت: با توجه به موقعیت تاریخی و زیارتی شهرری، این شهر نیازمند طرح جامع ترافیکی است تا منطبق با ظرفیت های تاریخی و مذهبی پاسخگوی نیاز زائران و مسافران باشد.

افشار با اشاره به لزوم طرح مطالعاتی سفرهای برون شهری شهرری افزود: این طرح می تواند مبنای برنامه ریزی ترافیکی منطقه 20 باشد تا در قالب برنامه عملیاتی تمامی معضلات ترافیکی شهرری برطرف شود.

بررسی محل استقرار ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرری

وی به ارتباط مستقیم ساماندهی ترافیکی و ارتقاء کیفیت هوای شهرری اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی حمل و نقل عمومی و رفع گره های  ترافیکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری منطقه 20 است که با لحاظ آینده نگری و تدوین سند ترافیکی جامع می توان این وضعیت را بهبود بخشید.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرری جزء آلوده ترین نقطه شهر تهران محسوب می شد، افزود: ایستگاه سنجش آلودگی هوا در پرترددترین نقطه منطقه 20 مستقر شده است و محل قرار گرفتن این ایستگاه باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد چرا که منطقه 20 از لحاظ میزان سرانه و کمربند فضای سبز وضعیت مناسبی دارد.

نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از منطقه 20 با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هیئت همراه، شهردار منطقه 20 و مدیران ارشد این منطقه و با هدف بررسی پروژه های ترافیکی این منطقه از جمله پایانه جوانمرد قصاب، ایجاد مسیرهای دوچرخه و پیاده محور، طرح پیاده راه محور شهدای ایرانیت، هوشمند سازی پارکینگ ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ایمن سازی تردد عابر پیاده، ایستگاه تبادلی متروی شهرری با راه آهن، ساماندهی مجتمع های ایستگاهی تاکسی و اتوبوس و دیوار صوتی پل شهدای فاطمیون در قالب بازدید میدانی و جلسه هم اندیشی برگزار شد.

ارسال نظرات