فرماندار چرام گفت :در پی اطلاع از گرفتارشدن یک دستگاه پراید همراه با راننده در یکی از جاده‌های بخش مرکزی چرام در محور گره ای به چاسخار به منطقه محل حادثه رفتند وضمن بازدید میدانی از محل حادثه دستورات لازم را ب ای کمک به رها سازی وسیله نقلیه که در سیل گرفتار شده صادر کرد البته راننده پراید قبل از این توسط مردم محلی نجات یافت.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
در پی بارندگی‌های امروز در شهرستان چرام و اعلام آمادگی همه دستگاه هابرای مقابله با خطرات احتمالی و خدمات رسانی به مردم، فرماندار شهرستان چرام به همراه جمعی از مدیران از مناطق مختلف شهری و روستایی و عشایری چرام بازدید میدانی کرد.
هادی فتاحی اصل ابتدا در بازدید از روستای پیرحاجتی از توابع بخش مرکزی چرام از نزدیک مشکلات را بررسی کرد و دستورات لازم را به دستگاه‌های خدمت رسان اعلام کرد
در قسمتی از این بازدید فرماندار خواستار تعریض جاده روستایی شد و اصلاح بخشی از فنس حفاظتی آب و فاضلاب شد.
فتاحی اصل در پی اطلاع از گرفتارشدن یک دستگاه پراید همراه با راننده در یکی از جاده‌های بخش مرکزی چرام در محور گره‌ای به چاسخار به منطقه محل حادثه رفتند وضمن بازدید میدانی از محل حادثه دستورات لازم را ب.‌ای کمک به رها سازی وسیله نقلیه که در سیل گرفتار شده صادر کرد البته راننده پراید قبل از این توسط مردم محلی نجات یافت.
در بازدید دیگری که فرماندار و هیات همراه از منازل روستایی حاشیه جاده داشتند چند خانه عشایری جلب توجه کرد که فتاحی اصل ازاین منازل بازدید و با ساکنان این مناطق در خصوص مشکلات آن‌ها صحبت کرد.
پیرمرد عشایری این منطقه که با پای برهنه در حال کار بود بیان کرد: برق و منزل مسکونی مناسبی نداریم که فرماندار چرام قول پیگیری مشکلات آن‌ها را داد و گفت: در روز‌های آینده همراه با تیم‌های هلال احمر به این منطقه می‌آئیم.
فقر و محرومیت این مناطق عشایری و روستایی بخش مرکزی چرام مورد تأثر همراهان قرار گرفت که نیاز است مسئولان مربوطه پیگیری بیشتری داشته باشند.
در ادامه این بازدید فرماندار چرام از محور سرفاریاب و تنگ پیرزال بازدید کرد و طی تماس‌هایی با مسئولان راهداری چرام آخرین وضعیت محور جوخانه به یاسوج را پیگیری کردند.
محور جوخانه به یاسوج علیرغم بارش برف و باران با تلاش راهداران چرام تردد وسائل نقلیه در جریان بود.
بارش باران‌های چند اخیر در استان و چرام موجب خوشحالی مردم شد و رود‌ها و چشمه‌های تغار، موگر و کورسا که به علت خشکسالی بدون آب بودند دوباره زنده شدن و جان تازه‌ای به طبیعت بخشید.
در پایان این بازدید فرماندار چرام در گفت: وگو با خبرنگاران اعلام کرد به زودی اطلاعات لازم را در خصوص آسیب‌های وارده سیل اخیر به مناطق روستایی و عشایری جمع آوری و احصا می‌شود تا بتوانیم کمک‌های لازم را به مردم داشته باشیم.
ارسال نظرات