خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی باقرشهر در نشست موضوعی پیگیری روند اجرایی احداث بوستان بزرگ ومدرن گفت: این بوستان که قطعا کاربری مفیدی در مدیریت بحران نیز خواهد داشت از اولویت های شورای اسلامی باقرشهر است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ عین الله آقاپور با تاکید بر حسن مدیریت مجموعه شهرداری افزود: وجود جاذبه های تفریحی، رفاهی وکارکردی در حوزه مدیریت بحران از جمله کاربری‌های این بوستان بزرگ و مدرن خواهد بود. این بوستان در مساحت ۱۶ هکتار در اراضی ۳۳ هکتاری جاده قمصر احداث خواهد شد.

 مهندس عسگر پناهنده، مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیز با تأکید بر اهمیت درآمدزایی این بوستان از مجریان این طرح خواست با چند بعدی در نظر گرفتن کار کرد این بوستان حداکثر بهره برداری و رفاه برای شهروندان محیا شود.

ابراهیمی عضو شورای اسلامی نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار گفت در برنامه ریزی های خود باید در نظر داشته باشیم که تصمیمات ما رو به درآمد پایدار رود .

قدرتی، دیگر عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز ابراز امیدواری کرد در این پروژه و دیگر طرح‌های اجرایی روند اجرایی کار به گونه ای باشد که حداقل هزینه های صرف شده به محل اعتبارات برگردد و سودآوری این قبیل سرمایه گذاری ها نیز مدنظر باشد.

در این جلسه پرک ، از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر به ضرورت احداث مرکز بهداشتی و درمانی درشهراشاره و ابراز امیدواری کرد با بررسی اراضی موجود بتوانند زمینی را جهت این موضوع اختصاص دهند در این جلسه معاون فنی عمرانی و شهرسازی شهرداری و مسئول فضای سبز و همچنین معاون اداری مالی در خصوص اجرای پروژه بوستان بزرگ و مدرن در این اراضی توضیحاتی دادند.

ارسال نظرات