خبرهای داغ:
صبح روز گذشته جواد مهدیان مسئول جدید گروهان قرارگاه ناحیه مقاومت بسیج فریدن .
کد خبر: ۹۰۸۲۶۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن- این نشست با هدف شنیدن حرف دل نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت بسیج و دریافت نظرات سازنده ایشان در راستای پیشبرد بهتر موارد و مسائل مربوط به آنها انجام شد.

مسئول گروهان قرارگاه این ناحیه در این نشست عنوان کرد: خدمت مقدس سربازی که برای هر پسر جوانی ممکن است پیش بیاید، درنگی در زندگی او می باشد تا هر کس بتواند خودش را در زمینه های مسئولیت پذیری، سعه صدر، تواضع، اطاعت پذیری، قوه تصمیمی گیری و مدیریت، بصیرت و معنویت افزایی و... محک بزند.

جواد مهدیان گفت: این دوران، مرحله ای از زندگی شماست که اگر از آن خوب بهره ببرید و به چشم یک دانشگاه به آن نگاه کنید، می تواند برای آینده شما بسیار موثر باشد، چرا که تجربیات و علوم خوبی را برای ادامه زندگی کسب می کنید که در حال و هوای قبل از خدمت شاید برای شما پیش نیامده باشد.

سپس وی با اشاره به پستی ها و بلندی های این مسیر و عنایت به آیه شریفه ((وامرهم شوری بینهم))، از سربازان خواست تا هر کس به نوبه خود نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده و قابل اجرایی را مطرح کنند تا در حد امکان بتوان دوران کم دغدغه و مشکلاتی را برای این عزیزان رقم زد.

در پایان هم پس از ارائه و تحلیل نظرات این جوانان و قول و وعده هایی که مهدیان به ایشان و آنها به وی دادند، این نشست به پایان رسید.

ارسال نظرات