کد خبر: ۹۰۸۲۶۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج 2 ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از 500نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.


به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج ظهر امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.


سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در چهارمین روز از هفته بسیج با حضور در نماز دشمن شکن جمعه وبا برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای طرح شمیم خدمت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون خدمات درمانی رایگان توسط کارشناسان مربوطه در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در زمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از 500 نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ایستگاههای سلامت دردیگر مصلاهای استان نیزجهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نمازگزارن برپا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات