فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: بسيج ديشموك ده‌ها خدمت عمرانی و فرهنگی بزرگ و کوچک داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۵۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
اسماعیل معززی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: روحیه بسیجی همراه با ولایت‌مداری است و در همه عرصه‌ها حضور دارد.

وی در ادامه گفت: بسیج در روز ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان رهبر تشکیل شد و در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: هر حرفی از کلمه بسیج معنایی به خصوصی دارد و این معانی به معنای ب، بصیرت-س، سازماندهی-ی، یاری‌گری و ج. هم به معنای جهادی که جهادی خود به دو نوع جهاد نظامی و جهاد مبارزه با نفس در جامعه شهرت یافته است.

معززی گفت: بسیج دیشموک همواره در منطقه دیشموک با اجرای کار‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سنگ تمام گذاشت و مهمترین کار‌های بسیج همکاری با نیروی انتظامی در حفظ امنیت منطقه زبانزد عام و خاص است.

وی اذعان کرد: اجرای کار‌های فرهنگی در دیشموک با مدیریت امام جمعه دیشموک از دیگر کار‌های بسیج است که حضور بسیج در کلیه مراسمات فرهنگی، ملی و مذهبی نشانه حضور بصیرتمندانه بسیج است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: برگزاری یادوار‌های شهدای آبروی محله، پایگاهی، کوچه و محله از دیگر فعالیت‌های بسیج در منطقه دیشموک بود که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری با گروه‌های جهادی در منطقه دیشموک در طی این چند سال در منطقه حومه غربی و شرقی از دیگر فعالیت‌های بسیج بود که مهمترین کار جهادی بسیج بازگشایی راه سرتنگ لیراب است.

معززی افزود: احداث خانه عالم در چند روستا، سیل بند روستای دشتک، کانال آبیاری سادات امامزاده میرسالار (ع) و مستقر کردن روحانی در چند روستای دیشموک بهترین کار‌های بسیج در این منطقه است.

وی متذکر شد: بسیج فعالیت‌های خوبی را در منطقه دیشموک داشته است که یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج خدمات رسانی بسیج جامعه پزشکی در طول ۴ سال در مناطق حومه غربی است که هر ماه یکبار پزشکان به مردم این منطقه خدمات رسانی رایگان ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات