مدیرکل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در همه زمینه‌ها موجب خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بوده که باید از ظرفیت بالای این نهاد مردمی برای ترویج فرهنگ وقف در استان استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در چهارمین روز از هفته بسیج در نشست با بسیجیان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون بسیجیان هستیم اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که توانسته علاوه بر عظمت‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی در سایر بلاد اسلامی به جوانان آن‌ها روحیه ایثار و مقاومت بیاموزد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: امروزه در سراسر دنیا و در کشور‌های اسلامی از عراق گرفته تا سوریه و یمن با همین تفکر در برابر اشغالگران به پیروزی دست یافته‌اند و اکنون الحشد الشعبی و حزب‌الله و انصارالله با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی در برابر دشمنان مقاومت کرده‌اند.

وی بسیج را میراث ماندگار و گرانب‌های امام راحل دانست و افزود: بسیج در همه زمینه‌ها موجب خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بوده که باید از ظرفیت بالای این نهاد مردمی برای ترویج فرهنگ وقف در استان استفاده شود.
این مسؤول با بیان این که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز بیشتر به همکاری با بسیج برای ترویج این سنت حسنه داریم افزود: متاسفانه فرهنگ وقف در استان ما ضعیف است و بهتر از بسیج برای ترویج این فرهنگ نداریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بسیجی بودن همه مردم استان خاطرنشان کرد: استانی هستیم که خانواده‌ای بدون ایثارگر نداریم و تقریبا در همه خانواده‌های استان ما یک یا دو نفر و یا بیشتر ایثارگر داریم.
وی گفت: استانی که این چنین در هشت سال دفاع مقدس در عرصه حضور داشت و در اعزام نیرو در کشور مقام اول را به خود اختصاص داد و از جان خود بیش از هر چیز دیگری برای حفظ اسلام مایه گذاشتند امروز هم باید در برپایی و برقراری سنت حسنه وقف در کشور اول باشند و به همین دلیل به کمک بسیج و همکاران بسیجی خود برای ترویج هر چه بهتر و بیشتر فرهنگ وقف نیاز داریم.
ارسال نظرات