کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان گوشه و چقاهست، گفت: انقلاب اسلامی اواخر قرن بیستم به وقوع پیوست و تأثیر زیادی در کل جهان گذاشت و به عنوان نور امیدی در دل مستضعفان است.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۲۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی با سخنرانی خواهر محمدی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم گوشه و چقاهست برگزار شد.

ابتدا خواهر محمدی  هفته وحدت وهفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: انقلاب اسلامی  دستاوردهای داخلی وخارجی بسیاری داشته است.

وی، افزود: دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی از جمله دستاورد سیاسی حاکمیت ولایت فقیه بود که یکی از هدف های انبیاء، حاکمیت  الهی بر جوامع بوده است.

محمدی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای سیاسی  انقلاب، براندازی نظام دو هزار و پانصدساله شاهنشاهی بود که با عنایت الهی و رهبری امام خمینی (ره) و تلاش ملت ایران این نظام طاغوتی سرنگون شد .

وی، اظهار کرد: از دستاوردهای  خارجی  انقلاب اسلامی این است که آمریکا که در رأس نظام استکباری قرار دارد،  تحقیر شد و آمریکایی که به عنوان یک ابر قدرت در جهان بود، به تعبیر حضرت امام(ره) بعنوان به عنوان شیطان بزرگ در جهان شناخته شد.

این کارشناس مسایل سیاسی اضافه کرد: از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، استقلال و عدم وابستگی ملت و دولت ایران به بیگانگان بود .

وی افزود: طبق همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و شعار نه شرقی نه غربی،  جمهوری اسلامی که یکی از بهترین شعارهایی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم مطرح شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی  راهنمای مسئولان  در حوزه سیاست خارجی کشور بوده و هست.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای فرهنگی، آزادی مردم در تصمیم گیری بود که مردم بعد از انقلاب توانستند آزادانه در انتخابات شرکت کنند ودر سرنوشت و آینده کشور تأثیرگذار باشند و عدالت اجتماعی در جامعه برقرار شد و حقوق زنان به رسمیت شناخته شد.

وي بيان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، با رسانه هایی مثل صداوسیما، روزنامه و مجلات زیر حاکمیت اسلامی به تبلیغ و آگاه سازی مردم در زمینه شناخت اسلام پرداخته شد.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان گفت: یکی دیگر از دستاوردهای نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل ارگان هایی مانند سپاه و بسیج است که فعالیت زیادی در دفاع از مردم و آرمان های انقلاب انجام دادند و امروز به توانمندی بی نظیر در حوزه دفاعی و قدرت بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان دست یافته ایم.

ارسال نظرات