سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده گفت:انقلاب اسلامی ایران، تحول عظیمی در بلاد اسلامی ایجاد کرد و به‌عنوان الگوی وحدت ملی مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان شهرستان خنداب با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره)،انقلاب اسلامی را اغاز انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری حضرت حجت(عج) دانست و گفت:انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جامعه اسلامی ایجاد کرد و به عنوان الگوی وحدت ملی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود هدف راهبردی بسیج ،ایجاد عمق استراتژیک به منظور حفظ،توسعه وتعمیق انقلاب اسلامی از طریق ایجاد و سازماندهی فراگیر و گسترده مردمی با فرهنگ تفکر بسیجی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه بسیج از متن مردم است ،تصریح کرد :ماموریت بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای ان است و با توجه به این زمان که انقلاب اسلامی در معرض تهدید یا خطر قرار گرفته است ،ملتی که خود بسیجی هستند این تهدیدها را خنثی کرده اند.

گلشن زاده دومین ماموریت بسیج را توسعه روحیه وتفکر بسیج عنوان گرد و گفت:ما نمی توانیم تفکر بسیجی را محصور به یک مکان کنیم و در حال حاضر فکر بسیجی در خارج از مرزها صادر شده است.
وی با اشاره به نقش بسیج در حفظ امنیت کشور افزود:نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد،در این دوران هم باز بسیج ثابت کرده که پای کار نظام است ودر عصری که گرو های دست ساخته غربی به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هستند باز این نیروهای بسیجی هستند که در برابر انها ایستادگی می کند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله سومین ماموریت بسیج را تعمیق انقلاب اسلامی دانست وگفت:عمق انقلاب اسلامی اعتقادات ما است،در نتیجه در پایگاه های ما مباحث عقیدتی ودینی باید مورد توجه قرار گیردچرا که با همین اعتقادات و با توسل به ائمه اطهار توانستیم  چهل سالگی انقلاب را مشاهده نماییم.

  انتهای پیام/

ارسال نظرات