فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد، بسیج را تجلی‌گاه اخلاق، میعاد عاشقان حقیقی و خدمت‌گذار واقعی ملت دانست و گفت: تفکر بسیجی برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جلسه‌ای که به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت و با حضور جمعی از بسیجیان و نمازگزاران در مسجد جوادالائمه (ع) مشهد برگزار شد؛ تقارن این دو مناسبت را مبارک دانست و بسیج را از ثمرات امام خمینی (ره) عنوان کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: بسیج دارای ثمرات و برکات بسیاری برای انقلاب و اسلام است. از روز اول انقلاب تاکنون و از قائله کردستان تا فتنه ۸۸ و از شرق تا غرب کشور بسیج و فرهنگ بسیجی ثمرات و دستاوردهای زیادی را برای ما به ارمغان آورده است.
 
وی عنوان داشت: امروز ساختار بسیج و تفکر بسیجی عالم‌گیر شده است. امروز به برکت حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب تفکر بسیجی در سراسر اسلام فراگیر شده است. بسیج مردمی از حشد الشعبی در عراق تا یمن و حزب الله در لبنان گسترش پیدا کرده است.

گرایلی ابراز داشت: بسیج اقتدار امامت و ولایت، یار امام و  رهبری و تابع قرآن و احکام آن است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بسیج برای خدمت به مردم شکل گرفته است؛ افزود: در راهپیمایی اربعین این برادران بسیجی بزرگوار برای خدمت به زوار حسینی التماس می‌کنند بدون اینکه به دنبال هدف مادی باشند آنان  برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) لحظه شماری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد عنوان داشت: بسیج طی این چهل سال انقلاب نشان داده است که در هر عرصه که وارد شده افتخار آفرینی کرده است، از کمک به محرومین گرفته تا اشتغال و اقتصاد مقاومتی و دفاع از حرم اهل بیت(ع).

وی تصریح کرد:  تفکر بسیجی به قدری فراگیر شده است و دارای قدرت است که آمریکا جرئت ندارد حتی اسم آن را به زبان بیاورد. 
 
گرایلی در پایان صحبت‌هایشان بسیج را تجلی‌گاه اخلاق،  میعاد عاشقان حقیقی و خدمت گذار واقعی ملت دانست و گفت: تفکر بسیجی برگرفته از مکتب اسلام ناب  محمدی (ص) است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها