مراسم گرامیداشت 11 شهید ترور و جنگل سوادکوه

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از برگزاری مراسم گرامیداشت 11 شهید ترور و جنگل سوادکوه در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۷۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، مهدی رضایی در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه هفته بسیج یاد‌آور یکی از رخداد‌های مبارکی است که به فرمان امام راحل تشکیل شد، گفت: تشکیل بسیج مستضعفان پاسخی به یکی از نیاز‌های اساسی جهان اسلام بود که توسط امام راحل تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های کشور حضور پربار و درخشانی دارد، افزود: بسیج در حال حاضر با استفاده از توانمندی‌های اقشار مختلف بسیج و صنوف گوناگون به توفیق‌های بزرگی دست یافت.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به تاریخ خدمات بسیج در طول 40 سال انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: مبارزه با منافقین، حضور در دفاع مقدس، پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل و تلاش در پیشرفت و سازندگی کشور بخشی از خدمات بسیج مستضعفان است.

رضایی از پررنگ‌تر شدن بسیج در سال‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: بسیج با حضور در طرح‌های مختلف برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کرد و توفیق‌های بزرگی را کسب کرد و در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به تعهدات انقلابی خود عمل کرد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه کسانی که تلاش می‌کنند تا بسیج را به گروه‌های سیاسی وصل کنند، قصد دارند تا بسیج را از ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی جدا کنند و با روحیه بسیجی شاهد برچیده‌شدن داعشی‌ها و تکفیری‌ها در منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف هفته بسیج با استفاده از توان اقشار مختلف و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در حال اجرایی‌شدن است و 286 عنوان برنامه هفته بسیج در سوادکوه در حال اجرا است و مسجد‌محوری در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد، افزود: برنامه‌های حوزه اقتصاد مقاومتی، ساخت خانه‌های مدد‌جویی بهزیستی و کمیته امداد، برگزاری یادمان شهدای جنگل در ورودی پارک جوارم سوادکوه در محل شهادت شهید یوسف‌علی درخوش و مراسم گرامیداشت 11 شهید ترور و جنگل سوادکوه، ساخت و افتتاح مزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان بسیجی و فرماندهان سابق بسیج، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اعزام بسیجیان جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان در روستا‌های فلورد و لاجیم، برگزاری همایش گشت‌های عملیاتی محله‌محور «گشت رضویان»، فراخوان مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با موضوع بسیج و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سوادکوه است.

وی با اشاره به اینکه همایش 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان سوادکوه در 5 آذر‌ماه هم‌زمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفان در سالن زنده‌یاد جهان‌پهلوان رنجبر صفری و از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود و لازم است از پشتیبانی و همکاری ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج تشکر کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها