همزمان در هفته بسیج دیدار وحدت و مودّت مسئولین پایگاه بسیج شهید کثیری،حوزه ۱۱۵ شهید غفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) با خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان در هفته بسیج دیدار وحدت و مودّت مسئولین پایگاه بسیج شهید کثیری،حوزه ۱۱۵ شهید غفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) با خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت صورت گرفت.

در ابتدای این دیدار، فرمانده پایگاه بسیج شهید کثیری، ضمن عرض خیرمقدم، از مسئولین پایگاه که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنند و یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشته و خانواده های محترمشان را تکریم می نمایند،تقدیر و تشکر نمود و گفت: یکی از خصوصیات خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت ، ولایت  پذیری ایشان می باشد و ما هم بایستی به تأسی از شهدای والامقام که رمز بقا و ماندگاری نظام را اطاعت  و پیروی محض از ولایت می دانند، مطیع و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم.

دیدار وحدت و مودّت مسئولین پایگاه بسیج شهید کثیری با خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت

وی افزود: در این زمان که دشمنان ما سعی دارند با پاشیدن بذر اختلاف بین شیعه و سنی بهره برداریهای خود را  نمایند، باید با حفظ وحدت و مودت همانند شهدای گرانقدر که همه اقوام و مذاهب از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان دفاع نموده و به پیروزی رسیدند، توطئه های استکبار جهانی، بدخواهان و  معاندین نظام را نقش بر آب نماییم. 

دیدار وحدت و مودّت مسئولین پایگاه بسیج شهید کثیری با خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت

در پایان این دیدار صمیمی،لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود،تقدیم خانواده معزز ایثارگران و جانبازان اهل سنت گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها