فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با بیان اینکه حلقه‌های صالحین با محوریت روشنگری در مقابله با فتنه‌های دشمن تشکیل شده است،گفت:اصل تشکیل حلقه‌های صالحین در رسیدن به آرمان های انقلاب و عدالت اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۳۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار زنجانی در گفتگو با بسیج  برکات بسیج در حوزه های مختلف را به تاسي از فرهنگ عاشورایی ، سیره اهل بیت و تدابیر امام راحل(ره) دانست و افزود: افتخار ما بسيجيان اين است که به برکت خون شهدا و رهنمودهاي امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب همچنان در برابر دشمنان ایستاده ايم كه نوید بخش پیروزی های پی درپی در سراسر جهان است .

اصل تشکیل حلقه‌های صالحین در رسیدن به آرمان های انقلاب و عدالت اجتماعی است

وی  با بیان اینکه حلقه‌های صالحین با محوریت روشنگری در مقابله با فتنه‌های دشمن تشکیل شده است،گفت:اصل تشکیل حلقه‌های صالحین در رسیدن به آرمان های انقلاب و عدالت اجتماعی است.

پاسدار زنجانی تقویت نگرش مجموعه بسیج براي احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر ترویج معروفات و جلوگیری از اشاعه منکرات را از زیرساخت های دیگر تربیتی بسیج خواند و افزود : برای اجرای این فریضه در جامعه باید با روش های نرم قرآنی(قول لین) براي عینیت بخشیدن به منویات رهبري استفاده نمود.

وی فروپاشی و تزلزل بنیان خانواده ها در جامعه را ناشی از آسيب برنامه هاي ماهواره دانست و یادآور شد : برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری براي مقابله با اين تهديدها و هجمه هاي فرهنگي لازم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها