برنامه تعالی طرح مرآت،نشست ائمه جمعه و جماعات در حوزه علمیه ساربوک شهرستان قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از قصر قند، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه تعالی طرح مرآت در قالب نشست ائمه جمعه و جماعات در حوزه علمیه ساربوک شهرستان قصرقند با حضور علمای تشیع و تسنن برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار احمدبزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر قند در این نشست با اشاره به این مطلب که بسیج مظهر مقاومت و وحدت و یکپارچگی است،گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سال خود رسیده که نشانه بلوغ و کمال است و دشمنان ملت ما از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب ما استفاده کرده اند تا این انقلاب از اهدافش منحرف شود، ولی کور خوانده اند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) جهان را متحول کرد و امروزما شاهده برنامه های مختلف در راستای مسجد محوری هستیم که این برنامه ها راهکار مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به انقلاب و آشنایی آنها با دستاوردهای نظام  و رونق بخشیدن به مساجد می باشد.
 
سرهنگ بزری ادامه داد: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره ) مسجد سنگر است و سنگر‌ها را حفظ کنید لذا همانگونه که در اول انقلاب مساجد، محلی بود برای آموزش‌ها و اعزام جوانان به جبهه‌ها، باید همان روحیه دوباره احیا شود و دشمن امروزه از طریق فضای مجازی سعی می‌کند جوانان را منحرف کند، لذا متولیان امر در مساجد با اخوت و برادری و وحدت در این راستا گام بردارند.
 
  مولوی رئیسی، مسئول حوزه علمیه ساربوک ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت به سخنرانی راجب وحدت عملی میان برادران تشیع و تسنن پرداخت.

ارسال نظرات