فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری از ما بسیجی ها؛ سه عنصربصیرت، اخلاص و عمل بهنگام و به اندازه است گفت: یک بسیجی باید خودش را مجهز به این سه عنصر کند که الحمدالله اینچنین هست و باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در جمع مردم رابر با اشاره به آیه ۵سوره قصص، با تبریک هفته وحدت، فرارسیدن میلاد باسعادت نبی اکرم و فرزندش امام جعفر صادق (علیه السلام) و سی نهمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین گفت: آیا ندانستی که خداوند چگونه مثلی زده است؟ کلمه پاک مانند درخت پاک است ریشه اش ثابت و استوار و شاخه اش در آسمان است،  بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های ان بوی بهار وصل و طراوت و حدیث عشق میدهندد این جمله ای امام راحل در وصف بسیج است .

وی افزود: حضرت امام فرمودند:در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و بسیج لشکر مخلص خداست و اعتقادی که مقام عظمای ولایت به بحث بسیج دارند می فرمایند بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است تا وقتی این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروهای بسیج و انگیزه بسیج، به سازمان دهی بسیجی وبه عشق و ایمان بسیجی احتیاج  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری از ما بسیجی ها؛ سه عنصربصیرت، اخلاص و عمل بهنگام و به اندازه است گفت: یک بسیجی باید خودش را مجهز به این سه عنصر کند که الحمدالله اینچنین هست و باید تقویت شود.

وی در بحث بصیرت عنوان کرد: ما چشم و گوشمان باز باشد و خط مشی ما فقط یکجا؛ آن هم گوش و چشم ما به دهان مبارک ولی امر مسلمین نائب امام زمان باشد و خطمان را از ایشان  بگیریم، اینکه کلاه سر ما بسیجیان نرود، بتوانیم  به موقع جریان حق را از باطل  تشخیص بدهیم و این دنیای وانفسا خیلی تلاش می کنند که حق را باطل و  باطل را حق، ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم، جلاد را شهید وشهید را جلاد جلوه بدهند، اما اگر بصیرت بالا باشد قطعا در تشخیص دچار اشتباه نخواهیم شد.

امام بخش در بحث اخلاص گفت: اینکه کار ما باید برای رضای خدا باشدو جز رضای خدا چیزی را طلب نکنیم و در راستای اهداف شخصی و اهداف خانوادگی نباشد و فقط فی سبیل الله.

وی در مورد عمل به موقع و بهنگام اظهار کرد: به موقع خواست ولی زمان را تشخیص بدهیم و اطاعت کنیم همانگونه که شهدای ما عمل کردند به موقع پا به عرصه گذاشتند، تصمیم گرفتند و بموقع  حمایت کردند از این نظام و انقلاب در جایی که نیاز بود.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش، عمل دیر هنگام را مثال به عمل  سلیمان بن صرد خزاعی در جریان کربلا خواندو گفت: اگر  سلیمان به موقع عمل کرده بود شاید واقعه عاشورا، جور دیگری رقم می خورد،  سلیمان جزو کسانی بود که نامه به امام حسین (علیه السلام) نوشتند و امام حسین (علیه السلام)را دعوت به کوفه کردند، وقتی حضرت از ایشان کمک خواستند؛ ایشان گفت: فعلا  وقتش نیست و ان شاءالله فرصت دیگری. وقتی سلیمان به خود آمد واقعه عاشورا اتفاق افتاد و سلیمان بعداً قیام توابین را شکل داد و دهها برابر بیشتر از واقعه عاشورا شهید دادند ولی هیچ تأثیری در حرکت اسلام  داشت!، بدلیل  اینکه به موقع و  بهنگام عمل  نکرد.

وی افزود:  خواسته های که مقام معظم رهبری از ما بسیجیان دارد اینکه به موقع و بهنگام وارد عمل بشویم الحمدالله این چنین  بوده و  سیج این را در  طول  سی و  نه سال از عمر  مبارک خودش ثابت  کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با بیان اینکه امروزبه برکت این نظام و انقلاب به رهبری های پیامبرگونه مقام عظمای  ولایت و به پشتیبانی بسیجیان از انقلاب و نظام در آستانه چهل سالگی و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی قرارداریم گفت: انقلابی که روز از روز بیشتر مستحکم تر، ثابت تر و استوارتر در این حرکتش شده و به لطف الهی به این حرکت ادامه می دهد؛ چیزی که دشمن نمی تواند آن را ببیند.

وی بااشاره به برنامه ریزی دشمن اینکه ما جشن  چهل  سالگی انقلاب را نتوانیم  بگیریم عنوان کرد:  در این جهت  آمریکا  برنامه ریزی اش این  بود در قرن ۲۱ به عنوان رهبر دنیا  قرار بگیرد ولی تمام معادلات آمریکا امروز توسط انقلاب اسلامی در منطقه  به هم  خورده و  سرنوشت چیز دیگری هست و الحمدالله با صلابت و باشکوه جشن  چهل سالگی انقلاب را امسال خواهیم  گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش بیان کرد: خیلی ها خیال  می کند و خیال دارند از این بد خواهان که، انقلاب ما به پیری رسیده است و عصا به دست شده ؛ نه چنین نیست، انقلاب ماعصا به دست نیست؛ بلکه انقلاب ما عصای دست کشورهای مظلوم  شده  است و حفظ  کشورهای مظلوم  امروز  توسط انقلاب ما با پشتیبانی این انقلاب صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در منطقه  خاورمیانه آمریکا از سال  ۲۰۰۱ تا کنون بیش از ۸ تریلیون دلارهزینه کرده است چه نتیجه ای برای آمریکا داشته است، گفت: آمریکا برای تسلط بر زمین نیاز به تسلط خاومیانه یاغرب آسیا دارد؛ ولی آیا چنین شده؟، ۸ تریلیون  دلار آیا این جواب را برای آمریکا داده  است؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر اضافه کرد: امروز چه اتفاقی درلشکرکشی به عراق و افغانستان افتاده است، خط دهی عراق و افغانستان را کی می کند؟،  به برکت این نظام و انقلاب، خون  شهدا و رهبری های مقام معظم رهبری و پشتیبانی بسیجیان امروز در خانه های عراقی ها؛ عراقی که می خواستند به عنوان دشمن درجه یک ما معرفی و حمایت و  برنامه ریزی تصرف می کردند، امروز در خانه های عراقی عکس مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی نصب شده ؛ و چند اتوبان بزرگ و بزرگراه به نام حضرت امام نام گذاری کردند.

وی بابیان اینکه دشمن درمانده ما امروز چاره ای جز این ندارد از سر استیصال یمن را  اینگونه به  خاک و خون بکشد تصریح کرد: عربستان تصور می کرد دو هفته ای یمن را تصرف کند همان تصوری  که عراق می کرد صدام یک هفته ای تهران را بگیرد، چهار سال ازبمباران بی وقفه یمنی ها می گذرد چه اتفاقی امروز افتاده ؟، وحشیانه ترین حملات در یمن صورت می دهند  امروز در هر دقیقه یک کودک یمنی از گرسنگی تلف می شود،۶۰درصد مردم  یمن از گرسنگی رنج می  برند، در محاصره کامل اقتصادی قرار گرفته اند ولی دست از مقاومت نکشیدند و به این  نتیجه رسیدند تنها راه پیروزی؛ مقاومت و ایستادگی است و این مقاومت را از ملت ایران و بسیجی های ما الگو گرفته اند.

امام بخش بابیان اینکه دراین چهل سال ازانقلاب اسلامی ما به آن شعارهایی که انقلاب داد؛ رسیدیم گفت:  شعارهای اصلی انقلاب ما؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، امروز جمهوریت کامل در ایران پیاده شده است، دموکراسی کامل در ایران حاکم  است امروز انتخاب تمام ارکان حکومتی جامعه با رأی  مستقیم یا غیر مستقیم مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه رابر، با اشاره به  آزادی یکی از  شعارهای انقلابی اسلامی عنوان کرد: ما امروز جزء آزادترین کشورهای دنیا بخصوص در آزادی بیان هستیم، امروز یک دانشجو در مقابل بالاترین مقام مملکت مقام معظم رهبری قرار می گیرد و انقلاب را سر تا پا نقد می کند بدون اینکه کسی کاری بهش داشته باشد، در کجای دنیا ما چنین آزادی را  سراغ  داریم؟،  در کجای دنیا مطبوعات هر آنچه می خواهند می نویسند و نقد می کند،

ارسال نظرات