مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان گفت: اگر مذاهب اسلامی و مسلمانان در کنار یکدیگر باشند دیگر آمریکای در روی زمین وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، جشن ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) در مسجد جامع علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام  عبدالحسین نوری مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان گفت: پیامبر(ص) با مردم عقد اخوت و برادری بسته است تا از مظلوم دفاع کند و در مقابل ظالم ایستادگی کرده تا مظلوم توان پیشرفت را در سایه عدالت داشته باشد.

وی پرهیز از اختلاف و تفرقه را از اهداف بزرگ پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: زمانی که آن پیامبر بزرگوار وحدت را به ما آموخته است و امت واحدی را در کنار هم تشکیل داده است تا دشمن از این اجتماع مسلمانان به هراس در آمده و احساس نا توانی در مقابل دنیای اسلام کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان ادامه داد: هم اکنون می‌بینیم فرزندان کسانی که در مقابل پیامبر اقدام به ایجاد تفرقه و اختلاف کرده اند، امروز به دنبال همان اختلافات هستند.

وی یادآوری کرد: اگر اسلام قرآن به طور واقعی معنا و تفسیر شود و جامعه به آن عمل کند تفرقه ایجاد نمی‌شود و متاسفانه در این زمینه استکبار جهانی که در راس آن‌ها یهودیت قرار دارد اقدام به تفسیر قرآن می‌کنند و موجب قتل و غارت عقیده مسلمین می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با عنوان اینکه امروزه استکبار دست به غارت قرآن، سنت نبوی و اعتقاد مسلمانان زده است، توضیح داد: مسلمان‌ها به عنوان پیرو پیامبر (ص) با حفظ اتحاد و همدلی و پیروی از رهبر شجاع، مدبر و، ولی امر مسلمین توانسته اند پدران یهودیت را رسوا کنند و عمل به قرآن را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات