خبرهای داغ:
جشن باران رحمت با اجرای برنامه های متنوع به همت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه زهرا (س) شاهرود در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ باران رحمت با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت تابعه در حرم شهدای گمنام برگزار شد در این برنامه تلاوت قرآن توسط نوجوانان بسیجی پایگاه رضوان قرائت و زندگینامه شهیده شاخص سال ۹۷ (زینب کمایی) توسط نوجوان بسیجی پایگاه بنت النبی خوانده شد.
در ادامه مسابقه پانتومیم ویژه نوجوانان و اهداء جایزه به تیم برنده اجرا و نماهنگ صوتی و تصویری ویژه میلاد حضرت رسول(ص)، امام جعفر صادق (ع) و بسیج (فرمایشات مقام معظم رهبری پخش و علی اکبر نظری با موضوع جشن میلاد و بسیج و بصیرت بسیجی به مدیحه سرایی پرداخت.
سخنرانی سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی با موضوع سواد رسانه ای با رویکرد بازیهای اینترنتی و مجازی، برپایی ایستگاه صلواتی، میثاق با ولایت و شهدا، زیارت قبور مطهر و قرائت زیارتنامه توسط بسیجیان، برپایی نمایشگاه عکس، بازدید بسیجیان از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ... حرم مطهر و استقبال از مهمانان و بسیجیان با اسفند از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود که بیش از ۶۰۰ نفر از بانوان بسیجی در آن حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها