خبرهای داغ:
سید عباس میرکریمی گفت : ما از زمان پیروزی انقلاب تا کنون با یک دنیا دشمن با تجهیزات فراوان و مدرن در تقابل بوده ایم اما با توکل بر خدا و تکیه بر نیروی مردمی همواره بر دشمنان فائق آمده ایم.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۹۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ،سرهنگ دوم پاسدار سید عباس میرکریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در مراسم سیاسی عبادی  نماز جمعه این هفته فریدونشهر که به مناسبت هفته بسیج با حضور گرم بسیجیان رنگ و بوی دیگری داشت به ایراد سخنرانی پرداخت ، ایشان در ابتدا میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت همچنین هفته بسیج را به عموم نماز گزاران و بسیجیان تبریک گفت و در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه  چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم به یادآوری وظایف ملت در قبال آن پرداخت.

سید عباس میرکریمی گفت : ما از زمان پیروزی انقلاب تا کنون با یک دنیا دشمن با تجهیزات فراوان و مدرن در تقابل بوده ایم اما با توکل بر خدا و تکیه بر نیروی مردمی همواره بر دشمنان فائق آمده ایم. وی همچنین خاطرنشان کرد : اصلی ترین رکن نظام و انقلاب در تقابل فتنه های دشمن در طول این چهل سال انقلاب اسلامی که باعث افتخارات و دستاوردهای فراوانی شد بسیج مردمی بوده است ؛ نیروی متعهد ، دلسوز ، حاضر در عرصه های مورد نیاز و جهادی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر خدمت به بسیج را از افتخارات خود برشمرد و افزود : افتخار میکنم که خادم بسیج هستم و خادم مردم هستم .

وی در گوشه ای دیگر از سخنان خود به مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ادامه راه انقلاب اشاره کرد:

  1. برای طی کردن این مسیر باید برنامه داشته باشیم همانگونه که رهبری افق هایی روشنی را برای ادامه راه ترسیم کرده اند.
  2. باید از تمام توان و ظرفیت های گوناگون کشور در پیشبرد اهداف استفاده کرد و مهمترین و بزرگترین ظرفیت در راه توسعه کشور مردم هستند و بزرگترین ظرفیت مردم هم بسیج است. ظرفیت جوانان و نخبگان بسیجی حلال مشکلات کشور است.
  3. برای نیل به اهداف باید به تمام جوانب نظر داشت از حرکت تک بعدی تا حد امکان اجتناب کرد.
  4. در مسیر پیشرفت باید از تجربیات موفق با ترکیب خلاقیت ها استفاده کرد . دفاع مقدس برای ما یک الگوی موفق است ، عاشورا برای ما یک شاخص است؛ هرکجا از این شاخص استفاده کردیم پیروز بودیم.
  5. در مسیر پیشرفت نباید مغلوب شکست های مقطعی شد.
  6. در مسیر پیشرفت باید الزامات آن را رعایت کرد.الزماتی چون سخت کوشی ، قناعت ، ساده زیستی ، حمایت از مقاومت و ...

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در پایان به عنوان جمع بندی افزود : امروز راهگشای مشکلات کشور استفاده از ظرفیت مردم در قالب بسیج مردمی با ابزار فداکاری و ایثار و حرکت جهادی است  .

امروز راهگشای مشکلات کشور ، استفاده از ظرفیت مردم در قالب بسیج مردمی است.

امروز راهگشای مشکلات کشور ، استفاده از ظرفیت مردم در قالب بسیج مردمی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار