بسیج ارزانی الطاف معجزه گونه الهی بر ملت اسلامی ایران است

شیرزاد نبوی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آغاز ماه ربیع الاول با اشاره به تشکیل بسیج به دستور حضرت امام(ره) گفت: بدون ترديد بسيج يكي از الطاف معجزه‌گونه الهي بود كه بر ملت ايران ارزاني شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۸۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شیرزاد نبوی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آغاز ماه ربیع الاول با اشاره به تشکیل بسیج به دستور حضرت امام(ره) گفت: بدون ترديد بسيج يكي از الطاف معجزه‌گونه الهي بود كه بر ملت ايران ارزاني شد.

وی گفت: حضرت امام 11 ماه قبل از شروع جنگ تحميلي اين بناي رفيع را پايه‌گذاري كرد و گويي آينده را به درستي و روشني مي‌ديد.

نبوی افزود: اين مجموعه، سرنوشت بزرگ‌ترين و طولاني‌ترين جنگ قرن كه همه قدرت‌هاي مسلط جهاني يك طرف آن بودند را تغيير داد و انقلاب اسلامي را فاتح آن نمود كه حضرت امام درباره نتيجه آن فرمودند:«در جنگ پيروزي از آن ما گرديد و دشمنان در تحميل آن همه خسارت چيزي به دست نياوردند.».

نبوی در تشریح جایگاه و نقش بسیج در پس از دفاع مقدس اظهار داشت: هنوز چهار ماه از پايان جنگ نگذشته بود كه حضرت امام ابعاد جنگ نرم آينده را به خوبي تشخيص دادند و بنياد بسيج غيرنظامي را طراحي كردند.

وی یادآور شد: در آذر 1367 بسيج دانشجو و طلبه را با كاركردهاي كاملاً غيرنظامي بنياد نهادند و از آنان اموري مانند ‌پاسداري از اصل تغيير‌ناپذير نه شرقي و نه غربي، حل مسائل اعتقادي بسيجيان، ترسيم چارچوب‌هاي اسلام ناب محمدي و دفاع از اسلام و انقلاب در مراكزشان را خواستار شدند كه نشان مي‌دهد آن پير روشن ضمير، جنگ نرم و جنگ فرهنگي و اعتقادي امروز را ديروز در آيينه ديده بود و صف‌بندي آينده انقلاب را درك كرده بود، در نهایت به صورت طبيعي در جنگ غيرنظامي دفاع سياسي از انقلاب اسلامي بخشي از مأموريت بسيج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها