بسیجیان حوزه شهید شوکت پور درجزین در رزم شبانه تاکتیکی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، در پنجمین روز از هفته بسیج که با نام «بسیج ،جهاد کبیر و استکبار ستیزی» نام گذاری شده است برنامه رزم شبانه با حضور ۲۰۰ بسیجی از حوزه شهید شوکت  پور درجزین در منطقه عمومی درجزین برگزار شد.
بسیجیان شرکت کننده در رزمایش پس از بجا آوردن نماز و گوش دادن به سخنان بصیرتی و مولودی خوانی شب میلاد رسول اکرم(ص)و امام جعفر صادق(ع)و توجیه برنامه رزم شبانه توسط فرماندهان در برنامه رزم شبانه شرکت کردند.
حجت السلام اعرابی استاد حوزه و دانشگاه در جمع بسیجیان حوزه شهید شوکت پور شهر درجزین در شب ۱۷ ربیع الاول میلاد باسعادت پیامبر اعظم و امام جعفر صادق(ص)و هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: ماه ربیع الاول، بهار ماههای قمری است و از بهترین ماه به خاطر ماه شادی اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام اعرابی در جمع بسیجیان از غیرت به عنوان یک شاخصه مهم برای جوانان نام برد و داشتن جود و سخاوت را در مردان از دیگر شاخصه های خوب دانست و همچنین حسن خلق و خندان و بشاش بودن از دیگر صفات خوب جوان مومن انقلابی و بسیجی باید باشد،در رفتار و کردار حسن خلق داشته و از دروغگوئی پرهیز کرده و شجاعت و دلیری داشته باشد.
در پایان رزمایش از بسیجیان به صرف شام پذیرائی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها