خبرهای داغ:
مرزبان آزاد شده از چنگ گروه جیش‌العدل گفت: به خانواده‌های مابقی اسرا اعلام می‌کنم که وضعیت عمومی آنها خوب است و مطمئنا با تلاش‌های پاسداران عزیز آن‌ها نیز به زودی به میهن اسلامی بازخواهند گشت.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۷۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،سرباز وظیفه محمد معتمدی با بیان اینکه بی‌نهایت از بازگشت به میهن خوشحال هستم، اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات مسئولان و نیروی‌های سپاه که زمینه آزادی ما را فراهم کردند تقدیر و تشکر به عمل آورم.

وی که از ساکنان شهر سده لنجان است پیرامون وضعیت سایر اسراء نیز گفت: بنده به خانواده‌های مابقی اسرا اعلام می‌کنم که وضعیت عمومی آن‌ها خوب است، آنها به خانواده‌های خود سلام رساندند و ان‌شالله آنان نیز به زودی آزاد می‌شوند.

پدر این مرزبان ربوده شده نیز پیرامون حس و حال خود پس از بازگشت فرزندش به میهن، اظهار داشت: حس و حال بنده و خانواده اصلاً قابل بیان نیست چراکه فرزندم پس از 36 روز به آغوش خانواده بازگشته و موجی از شادی در بین ما ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از مسئولان نظام که مخلصانه و به صورت جدی پیگیر آزادی فرزندمان بودند و تلاش‌های فراوانی در این زمینه انجام دادند متشکرم و امیدوارم این تلاش‌ها تا آزادی مابقی اسرا ادامه داشته باشد تا خانواده‌های آن‌ها نیز از نگرانی در آیند.

ارسال نظرات