امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: ولایت پذیری یکی دیگر از ویژگی های بسیج است و بسیجیان باید در تمامی صحنه ها گوش به فرمان رهبری باشند و هیچگاه عقب تر یا جلوتر از ولی فقیه حرکت نکنند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در دیدار با فرماندهی و جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه های گسترده توسط کشورهای استکباری برای از بین بردن انقلاب از قبیل کودتا، جنگ، اغتشاشات در سطح شهرها ایجاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با فکر بلندی که داشت برای حفاظت از این انقلاب در مقابل توطئه‌ها برنامه هایی را ارائه کرده بودند که یکی از آنها فرمان تشکیل بسیج بود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: در حالی که آن زمان افق بسیج ۲۰ میلیونی ترسیم شده بود اما هم‌اکنون با گسترش جمعیت این عدد بیشتر از آن چیزی که مدنظر بود رسیده و همچنین در بیرون از مرزها هم تفکر و سازوکار بسیج مانند حشدالشعبی و فاطمیون ایجاد شده که تمامی این ها از تشعشات بسیج ایران است.

جلالی افزود: یکی از ویژگی های مهم بسیج، متعلق بودن به تمامی اقشار جامعه است و تمامی زمینه ها، زمینه حضور بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج باید پای کار انقلاب باشد، گفت: بسیجی باید در هر زمانی که احساس نیاز کرد یا جامعه به او نیاز داشت پا در رکاب انقلاب باشد.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: ولایت پذیری یکی دیگر از ویژگی های بسیج است و بسیجیان باید در تمامی صحنه ها گوش به فرمان رهبری باشند و هیچگاه عقب تر یا جلوتر از ولی فقیه حرکت نکنند.

جلالی یادآور شد: بسیجیان باید دارای بصیرت و آگاهی باشند و این امر با مطالعه مسائل سیاسی و دیگر زمینه ها و همچنین استفاده از تجربه دیگران حاصل می شود.

وی آرامش و امنیت را نیاز امروز جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: در حالی که تمام تلاش دشمن به هم ریختن آرامش مردم ایران است باید از تصمیمات احساسی پرهیز شود و تمامی افراد در پی حمایت از نظام تلاش خود را به کار گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها