حسین زادگان: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 40 پروژه افتتاح می‌شود و تا پایان سال مالی98، تمام پروژه‌های نیمه کاره به اتمام می رسد و از آن پس باید به فکر سالن‌های تخصصی ورزشی باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین زادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: گرامی می‌داریم هفته وحدت را که خود پیامبر اکرم پیام و رسالتشان وحدت بود. هفته بسیج امسال مقدمه ای برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که با توجه به رجز خوانی‌های دشمنان واستکبار جهانی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به شعار پوچ ترامپ مبنی براینکه نمی‌گذاریم چهلمین سال پیروزی انقلاب را ببینند که همگان دیدند  13آبان امسال با شکوه خاصی برگزار شد و همچنان باید درسنگر خدمت اهداف شهدا را دنبال و با وحدت وهمبستگی خود از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کنیم.

وی بیان کرد: جوانان سرمایه اصلی ما هستند که برای ارتقا و رشد جسمی و روحی درکنار فعالیت جسمی ماهیت برنامه‌ها فرهنگی است و تمام اقدامات باید با ترویج اخلاق اسلامی وترویج رفتار ارزشی باشد و میادین ورزشی و مسابقات بر اساس اقدامات فرهنگی باشد.

حسین زادگان تصریح کرد: 600 شهید ورزشکار دراستان شناسایی شدند که با توجه به 530 اماکن ورزشی باید نامگذاری اماکن ورزشی و رویدادهای ورزشی را پررنگ تر کنیم.

وی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 40 پروژه افتتاح می‌شود و تا پایان سال مالی98، تمام پروژه‌های نیمه کاره به اتمام می رسد و از آن پس باید به فکر سالن‌های تخصصی ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: امروز هجمه‌های دشمنان، جوانان را نشانه گرفتند که دستگاه ورزش در کنار سپاه و بسیجیان می‌توانند برای کاهش آسیب اجتماعی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان،نقش الگوهایی مانند بزرگان دینی،شهدا را پررنگ تر کنیم که خوشبختانه برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: همه ما تابع مقررات هستیم اگر مدیری بازنشسته شد دلیلی ندارد که در عرصه خدمت نباشد همه خدمتگزار انقلاب اسلامی هستیم که باید حاشیه را کنار بگذاریم و میراث‌دار شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها