مسئول بسیج ورزشکاران مازندران:

مازندران در حوزه ورزش قهرمانی بسیج کشور پیشتاز است

حسینیان: مازندران درحوزه قهرمانی پیشتاز است مطالبه‌گری ورزشکاران نیز درون استان بیشتر است که باید اخلاق و روش پهلوانی را پررنگ کنیم که بیش از 50 یادواره شهدای ورزشی برگزار شد که این امر دغدغه حوزه ورزش را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که باید در هر سنگری روحیه بسیجی را در خود تقویت کنیم و گرامی می‌داریم یادو خاطر شهید صادق مزدستان که در عرصه ورزشی فوتبال پهلوانی، اخلاق مدار بودند و جام شهادت را نوشیدند که امسال به عنوان شهیدشاخص استان معرفی شدند.

وی افزود: بیش از 300 برنامه در هفته بسیج درشهرستان‌ها برگزار می‌شود که برای اجرای بهتر برنامه‌ها هم افزایی ادارات و هیئت‌های ورزشی استان با تعامل میان کانون‌های بسیج ورزشکاران را می‌طلبد پررنگ تر از گذشته اجرا شود.

حسینیان بیان کرد: مازندران درحوزه قهرمانی پیشتاز است مطالبه‌گری ورزشکاران نیز درون استان بیشتر است که باید اخلاق و روش پهلوانی را پررنگ کنیم که بیش از 50 یادواره شهدای ورزشی برگزار شد که این امر دغدغه حوزه ورزش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در بحث پهلوان‌پروری، 500 مربی ورزشی استان شناسایی شدند و در مرکز استان نیز 100 نفر پایلوت انتخاب شدند تا به عنوان سفیران اخلاق و پهلوان در حوزه ورزش فعالیت کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران گفت: در حوزه مستندسازی شهدا، 15مستند از زندگی شهدا تهیه شد و یادواره شهدای ورزشکار چهارشنبه با محوریت شهید مزدستان در حسینیه عاشقان ساری در جمع هزار نفری و  برنامه سبک زندگی اسلامی ورزشکار در تنکابن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: نهضت روشنگری ویژه مربیان ورزشکاران در نکا و سوادکوه پیش‌بینی شد و تجلیل از مربیان بسیجی باشگاه‌ها و همچنین اردوی محرومیت‌زدایی در کوی مهرگان نکا چهارشنبه برگزار می‌شود.

حسینیان ادامه داد: محفل انس باقرآن باشگاه محور که معنویت را در باشگاه سوق دهیم و تلاش کردیم ورزشکاران بی‌بضاعت شناسایی و کمک‌های لازم ارائه شود.

وی افزود: برگزاری خیمه سلامت با همکاری کانون هیئت پزشکی ادارات ورزش و کانون‌های ورزشی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. یادواره شهدای مسجد محور با حضور سردار کمیل در روستای قلعه سر نکا برگزار تا مساجد را تقویت کنیم.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به نقش اصحاب رسانه در رفع مشکلات گفت: انتقادها همراه با ارائه راه حل باشد تا در ادامه مسیر دستگاه ورزش شاهد درخشش ورزشکاران در عرصه مختلف باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها