یک استاد بسیجی گفت: مشکلاتی که اکنون در کشور به وجود آمده است نیاز به خط شکنی های علمی بسیجیان عزیزمان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر محمد مجیدی از اساتید بسیجی برتر و پژوهشگر نمونه در سال 95 در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: ظرفیت های گسترده ای در اقشار مختلف بسیج وجود دارد که بسیج این ظرفیت ها را با مجاهدت های شبانه روزی جوانان ایرانی به دست آورده است و هر روز با گذشت زمان کارنامه خود را درخشان تر و پربار تر می کند.

وی افزود: توانایی های ناشناخته بسیج در اقشار مختلف آن باید به شکل هم افزا با سایر نهادهای دیگر در اختیار کشور قرار دهیم و پتانسیل مجمع الجزایر بودن این ظرفیت عظیم مردمی را اثبات کنیم.

این استاد بسیجی تأکید کرد: برای رسیدن به تمدن اسلامی که اکنون نیازمند آن هستیم باید یک تفکر بسیجی بر روی تولید علم و تقویت علم شکل بگیرد،از مهمترین مولفه هایی که در تولید علم تأثیر گذار است تربیت نیروی انسانی کارآمد در کشور است که این کار فقط با تقویت تفکر و روحیه بسیج امکان پذیر است.

دکتر مجیدی بیان کرد: راه نجات كشور از مشکلاتی که به وجود آمده است برگشتن به تفکر ناب بسیجی که در دفاع مقدس حاکم بود می باشد،به تعبیر امام خامنه ای اگر ندای دلنشین بسیج در کشور طنین انداز شود از طمع دشمنان در امان می ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلاتی که اکنون در کشور به وجود آمده است نیاز به خط شکنی های علمی بسیجیان عزیزمان دارد،بسیجیان با پشتوانه علمی و بهره گیری از ظرفیت های گسترده کشور می توانند کشور را از این گردنه حساس نجات دهند.

ارسال نظرات