خبرهای داغ:
نخستين جلسه سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اولين روز هفته بسيج و هفته وحدت در دفتر امام جمعه گلپايگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۲۸۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، نخستين جلسه سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هفته جاري مصادف با اولين روز هفته بسيج و هفته وحدت در دفتر امام جمعه گلپايگان برگزار شد. حجت‌الاسلام و المسلمين کرامتی در اين جلسه بيان كرد: انقلاب اسلامی به گفتنه دوست و دشمن بزرگترین رويداد قرن بود و سیاستمداران و انديشمندان غربی انقلاب اسلامی را معجزه قرن می‌نامند چرا كه پيش از آن تبلیغات بسياري علیه دین اسلام می‌شد و انقلاب مهر بطلاني بر اين تبليغات زد.

در ادامه امام جمعه گلپایگان ضمن اشاره به داستان حضرت موسي(ع) و نجات قوم بني اسرائيل از فرعون زمانه متذكر شد: این یک دستور الهی است که اولا نعمت هاي الهی یعنی استقلال، آزادی، هویت، حاکم بودن بر سرنوشت خود و احساس امنیت را قدر بدانیم و سپس گوشزد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمين کرامتی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی پایه‌گذاری شد که سنگین‌ترین هجمه‌ها ي تبليغاتي علیه دین اسلام بوده است مي بايستي با دشمنان  و جريان هاي معاند كه نمی‌خواهند بگذارند این مسیر عزت و افتخار و استقلال استمرار يابد مقابله کنید.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد:  براساس  اخبار رسانه‎هاي غربي و گفته مسئولان آمریکا، عربستان و صهیونیست و بعضی کشورهای اروپایی حجم تهاجم دشمن و تلاش دشمن برای زمین زدن انقلاب اسلامی زیاد است و با تمام امکانات سرگرم اجرای برنامه‌های براندازي انقلاب اسلامی هستند.

کرامتی خاطرنشان کرد: و با مدیریت بحران‌ها انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است.به بركت انقلاب اسلامي،عقاید و باورهای دینی مردم رشد داشته است، نظام، یک حکومت مستقل از مردم نیست بلکه پشتوانه عظیم مردمی را دارد که در کنار امام و رهبری ایستادند.

وی يادآور شد: وظیفه داریم با نهایت سعی و تلاش در جهت مقابله با دشمن برخیزیم .با حمایت مردم،این مسیر پر عزت برای ملت ایران پیش خواهد رفت، امسال بايستي شرایط متفاوتی را رقم بزنیم و تبلیغات  پر دامنه و وسيع برای مقابله با  دشمن ، مي تواند موثر باشد.

امام جمعه در پايان تاكيد كرد کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفي در حوزه‌های اقتصاد، اشتغال، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، آموزش عالی و غیره دارد كه بايستي عملکرد نظام بازگو شود تا شبهات نسل جوان زدوده شود و مردم بتوانند حلاوت و شیرینی انقلاب اسلامي را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها