فرمانده سپاه ناحیه مهران از افتتاح طرح گشت محله محور توسط حوزه مقاومت شهرستان خبر داد و گفت: محوریت گشت محله محور، ارتقاء امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۲۲۷۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج گشت های محله محور بسیج در سطح حوزه استحفاظی پایگاه های های مقاومت  در شهر مهران عملیاتی شد.

سرهنگ پاسدار روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفت و گو با خبرنگار مهران آنلاین، در حاشیه آغاز این طرح با بیان اینکه محوریت گشت محله محور، ارتقاء امنیت در جامعه است، گفت: به یاری خدا امنیت خوبی در کشور با حضور نیروهای پرکار و سربازان ناجا برخوردار است و ما نیز با عملیاتی کردن طرح گشت محله محور در کنار این مدافعان امنیت هستیم.

وی اظهار کرد: بسیج با حضور بسیجیان همیشه در صحنه چه در دوران جنگ و چه در زمان سازندگی از آنجا که از بطن جامعه است همراه با مردم از ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به آحاد جامعه استفاده کرده و این طرح نیز می تواند زمینه ساز بیش از پیش تأمین امنیت پایدار باشد.

نظام ملکشاهی فرماندار مهران افزود: حضور خود مردم که جزئی از بسیج هستند در برقراری آرامش در هر محله نقش بسزایی دارد و این امر با همکاری و همیاری تنگاتنگ اقشار مختلف محقق می شود.

وی افزود:بسیج در همه اقشار جامعه وجود دارد و دشمن از قدرت تفکر بسیج هراسناک است

فرماندار مهران با بیان اینکه بسیجیان در همه حوزه ها با بصیرت و آگاهی حضور داشته باشد اظهار کرد: بسیج در زمره نیروهای مقتدر نظام است و در هر شرایطی با قدرت حضور داشته است

ارسال نظرات