به مناسبت هفته بسیج نماز جمعه این هفته شهرستان زابل با حضور جمع عظیمی از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۶۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت هفته بسیج نماز جمعه این هفته شهرستان زابل با حضور جمع عظیمی از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در میان خطبه‌های نماز جمعه شهرستان زابل گفت: بسیج مدرسه عشق است و امام راحل بار‌ها فرمودند که در دنیا افتخارم این است که بسیجی هستم، این اهمیت بسیج را در جامعه نشان می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز با تفکر بسیجی شکل گرفت و در نهایت در بهمن ۵۷ با ادامه همین تفکر به پیروزی رسید.

ثمره حسینی گفت: امروز ایستادگی مردم در برابر هجمه‌های عظیم دشمن نیز بر پایه تفکر بسیجی قرار گرفته است، تفکری که مختص کشور ایران نیست بلکه از مرز‌ها فراتر رفته و امروز در کشور‌هایی همچون عراق، سوریه و لبنان و حتی یمن نیز دیده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل اظهار داشت: پیروزی مردم عراق، سویه و لبنان در برابر گروه‌های تروریستی با تفکر بسیجی محقق شد، تفکری که در کشور یمن نیز مردم را استوار و مقاوم نگاه داشته است.

وی ادامه داد: جایگاه مردم یمن امروز حتی از کشور عربستان سعودی نیز بالاتر رفته، زیرا زیر بار زور نرفتند و همانند سعودی‌ها به استکبار و دشمنان اسلام تکیه نکردند.

سرهنگ ثمره حسینی همچنین با اشاره به هفته بسیج گفت: برنامه‌های گوناگونی در شهرستان زابل به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که از مهمترین آن طرح دادستان شهید نوری است که به واسطه این طرح می‌توان کسانی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند را نجات داد.

وی گفت: این طرح با شعار محل خوب دست یافتنی نیست ساختنی است کار خود را آغاز کرده است چرا که اگر شهر زیبا و مدرنی را خواستار هستیم ابتدا باید محلات را سر و سامان دهیم.
ارسال نظرات