سردار حسینی ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ، وحدت ، انسجام ، ایستادگی ، مردم غیور و دلاور ، برگ بنده ی نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل دشمن به دنبال این است که وحدت مارا خدشه دار کند و در فرهنگ ما تغییراتی اساسی ایجاد کنند ولی نسل جوان ما که کمتر از نسل جوانان دوران دفاع مقدس نیستند ، تمام این توطئه ها را خنثی می کنند.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیجف سردار حسینی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در همایش تجلی اخلاص ، که در هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد ،  گفت: در سال گذشته ، به کمک مدیران زحمت کش آموزش و پرورش و مدیران مدارس در استان و شهرستان ها، و روئسای دانشگاهها ، و مجموعه های سپاه در استان و نواحی ، در بخش دانش اموزی 10602 نفر  و در بخش دانشجویی 2356 نفر و در بخش محلات و اقشار 6810 نفر به اردوی راهیان جهت بازدید از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در سال جاری ، در بخش دانش اموزی تا کنون 3917 نفر و در بخش دانشجویی 650 نفر و در بخش محلات و اقشار 6170 نفر تا به حال به اردوی راهیان  نور اعزام شده اند.

سردار حسینی عنوان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد جمع قابل توجهی از بهترین و ارزشمند ترین و شجاع ترین جوانان این سرزمین برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در مقابل دشمن متجاوز از جان و مال خود گذشتند و به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: جمعی از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند  و عده ای هم به درجه جانبازی نائل آمدند  و جمعی هم به عنوان  آزاده در کنار سایر رزمندگان از انقلاب و نظام  حمایت کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، بیان داشت: در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی ، دشمنان نظام برای اینکه در تمام زمینه ها سد راه باشند ، جنگ سخت را علیه کشور مان آغاز کردند و به دنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند  ولی آنها از از جنگ سخت شکست خوردند و از ایمان و عقیده و اراده رزمندگان ما بی خبر بودند.

وی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس ، دشمن توطئه های زیادی را علیه کشور ما به کار برد و با تحریم های اقتصادی و انواع مختلف جنگ های اعتقادی سیاسی ، به دنبال اهداف شوم خود بود  تا بتوانند عقیده و اعتقاد مردم را تغییر دهند.

سردار حسینی ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ، وحدت ، انسجام ، ایستادگی ، مردم غیور و دلاور ، برگ بنده ی نظام جمهوری اسلامی ایران است  و به همین دلیل دشمن به دنبال این است که وحدت مارا خدشه دار کند و در فرهنگ ما تغییراتی اساسی ایجاد کنند ولی نسل جوان ما  که کمتر از نسل جوانان دوران دفاع مقدس نیستند ، تمام این توطئه ها را خنثی می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: ما باید جوانان را در تمام دستگاهها بخصوص  دستگاههای فرهنگی به کار بگیریم و آنها را با واقعیت های جنگ تحملی آشنا کنیم و تمام تجربیات دوران دفاع مقدس را به آنان بیاموزیم .

 

ارسال نظرات