همایش نشست های تخصصی و کرسی های هم اندیشی اساتید با حضور مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی شهریار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

دکتر کیانوش فتحی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهریار در گفت و گو با خبرنگارسرویس فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری همایش نشست های تخصصی و کرسی های هم اندیشی اساتید در این دانشگاه اظهار داشت:همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، این نشست های تخصصی با عناوین تحلیل تحولات منطقه ای و دیدگاه مقام معظم رهبری و نقش اساتید دانشگاه و مخبگان علمی در شکوفایی اقتصاد ملی برگزار می شود.


وی ادامه داد: بیشتر مخاطبان ما در این همایش، اساتید و نخبگان دانشگاهی هستند و ما قصد داریم با برگزاری این کرسی ها، دیدگاه های اساتید را منعکس کنیم و خودمان را با دیدگاه امام خامنه ای وقف دهیم و منعکس کنیم.


فتحی تاکید کرد: این همایش روز دوشنبه 5 آذر از ساعت 9 تا 12 ظهر با حضور سردار بهمن کارگر مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حجت الاسلام دکتر هاشمی تنکابنی از اساتید دانشگاه و حوزه، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهریار برگزار می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهریار در پایان گفت: هفته بسیج فرصت ارزنده ای است تا به شایستگی، یکی از مواریث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی بد اریم و باید گفت که بی شک، فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان مردمی ترین و اصیل ترین نهاد انقلابی، بر آیند نگاه عمیق و پیام گونه ایشان به آینده انقلاب اسلامی ایران بوده است.

ارسال نظرات