مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) گفت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان و درخت تنومندی است که انقلاب اسلامی را در برهه های گوناگون از دستاوردهای خود بهرمند ساخته است.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

حجت الاسلام شعبان پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده پیر جماران بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال بوده که بر ملت عزیز ایران و انقلاب اسلامی ارزانی شد.

وی ادامه داد: امروز با گذشت  نزدیک به چهار دهه بسیج به عنوان یک نیروی خودجوش مردمی نه تنها دستاوردهای بزرگی را در عرصه های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان داشته بلکه فراتر از مرزهای کشورمان در سایر کشورها نیز موفقیت های کم نظیری را در پیش روی ملت های مسلمان قرار داده است، چون هدف از انقلاب احیا و حفظ اسلام و ارزشهاست.

شعبان پور اذعان داشت: لذا باید هر جوان یک نیروی فعال برای دفاع از اسلام باشد و همه مردم در هر شغل برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان تلاش کنند. در طول تاریخ اسلام همواره دشمنان سعی کردند به اشکال مختلف مانع پیشرفت و ترقی مسلمانان شوند و انقلاب اسلامی ایران با الهام از اسلام از آغازین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته روبرو گردید که الحمدا... هیچ گاه نتوانستند موفق شوند و به یاری خدا نخواهند نتوانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 27 افزود: دوعامل عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه ها ایجاب می کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب و ارزشها و اهداف آن در برابر قدرتها حرکتی خودجوش در درون اقشار میلیونی به نام نیروی مقا ومت بسیج با فرمان امام خمینی(ره) تاسیس گردید و امروز این شجره طیبه به یک الگو در کشورهای منطقه و حتی جهان تبدیل گردیده است.

حجت الاسلام شعبان پور در خاتمه  ایمان، تعهد ، اخلاص و معنویت را از مهمترین شاخصه های بارز تفکر بسیج است که به آن رنگ الهی داده و نصرت خدا را با خود داشته و لذا هر جا قدم می گذارد موفق و سربلند اجرای ماموریت می کند.

ارسال نظرات