خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک
سرهنگ لطفی زاده گفت: بسیج یعنی حضور آگاهانه و داوطلبانه و مخلصانه مردم در متن انقلاب است و در هر جا که نیاز به حضور مردم شده باشد مردم درک کرده و شاهد این حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودیم
کد خبر: ۹۰۸۲۰۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با گرامی داشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبرمهربانی و امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج بیان کرد: بسیج نهاد پرثمر و پر برکتی است که امام راحل در ابتدا شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران آن را بنا نهادند و آن نهادی که در روزهای آغازین انقلاب غرس شد پس از چهل سال تبدیل به درخت پر ثمر و پربرکتی شده است که نه تنها برای ملت ایران  بلکه برای مردم مظلوم جهان هم ثمره داده است.
 
وی گفت: فلسفه وجودی بسیج برخلاف برخی از انقلاب ها که رو به اضمحلال رفته است حفظ دستاورد های انقلاب در برهه های مختلف است و بسیج ضمن اشاعه آرمان های انقلاب، باید پاسدار دستاورد های آن نیز باشد تا به فراموشی نرود.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: اصل اساسی انقلاب ما ارزش های دینی بوده و طبق فرمایش امام راحل، انقلاب ما نشات گرفته از حرکت امام حسین(ع) است و امروز بسیج  باید ادامه دهنده این ارزش ها باشد.
 
سرهنگ لطفی زاده اظهار کرد: بسیج دراولین آزمون انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بارها در دفاع از کشور و انقلاب این آزمون را به تاسی از نهضت امام حسین عملی کرد و با ورود به موضوعات و برنامه های تربیتی و حضور فعال در تمام اقشار جامعه و دمیدن روحیه ارزش مداری، جامعه را در مقابل تهدیدات دشمنان آماده نگه می دارد.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: اگرچه چهل سال از عمر این نهاد مقدس گذشته است اما امروز ما شاهد پیشرفت درتمامی حوزه ها و نهاد ها هستیم که متاسفانه برخی نهاد ها وجود دارند که زیبنده و در حد انقلاب پیشرفت نکرده و اگر مسوولی آراسته به ارزش های دینی نباشد وجاهتی در این نظام نخواهد داشت و اگر دانشگاه و یا اداره و یا مسجدی همراه با ارزش های انقلاب نباشد قطعا به انحراف کشیده خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: بسیج یعنی حضور آگاهانه و داوطلبانه و مخلصانه مردم در متن انقلاب است و در هر جا که نیاز به حضور مردم شده باشد مردم درک کرده و شاهد این حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودیم.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اضافه کرد: حضور گسترده مردم در ادامه انقلاب در عرصه سازندگی پیشرفت و
امنیت باعث رشد و شکوفایی انقلاب شده است و به همین دلیل دشمن با این حجم از نقشه ها و خطرات نتوانسته غلطی کند و اگر می خواهید امنیت، سازندگی و سیاست ما پر شور باشد باید مردمی باشیم.
 
سرهنگ لطفی زاده در پایان اذعان کرد: اگر امروز می بینیم ارزش های انقلاب در مناسبت های گوناگون بعد از چهل سال پرشورتر برگزار می شود به برکت حضور بسیج است و کارنامه درخشان بسیج در عرصه های سازندگی و جهادی در طول چهل سال گویای این مطلب است.
 
5001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها