خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: در جنگ های مختلف حضرت امیر ایستاد ومقابله کرد همچنان که بسیجیان همان راه را می روند و در مقابل ابر قدرت های ظالم که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل کشور ما بودند، ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۷۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع)، طی سخنانی در جمع شرکت کناندگان در نماز جمعه شهر ضیا آباد اظهار کرد: ما خود را باید در دسته یاران پیامبر بدانیم ولی اگر ویژگی این یاری را ندانیم راه به جایی نمی بریم چرا که طبق ایات شریفه قران، پیامبر خدا، رسول است و کسانی که با پیامبر هستند، با دشمنان سخت بر خورد می کنند.
وی ادامه داد: باید بدانیم با چه کسانی مقابله و برخورد می کنند و برای چه و این ویژگی در حضرت رسول و حضرت امیر به وضوح پیداست؟ پیرو واقعی کسی است که وقتی رهبرش دستور می دهد بدون چون و چرا قبول می کنند. حضرت علی نمونه یک بسیجی بود.
صادقی اذعان کرد: وقتی اوصاف بسیجیان خود را در این زمان می شماریم باید به صفات متعددی برسیم از جمله اینکه با اخلاص کار کنیم، برای مثال بسیج جهاد سازندگی برا ی کمک به محرومین بدون چشم داشتی فعالیت می کند، این خود نشان از راه و مکتب امیر دارد.
این مسوول به شجاعت امیرالمومنین اشاره کرد و گفت: در جنگ های مختلف حضرت امیر ایستاد ومقابله کرد همچنان که بسیجیان همان راه را می روند و در مقابل ابر قدرت های ظالم که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل کشور ما بودند، ایستادگی کردند.
وی ابراز کرد: امروز هم بسیجیان هم راه امیر مومنان را ادامه می دهند و در برابر نا عدالتی می ایستند حال آنکه در این زمان بعضی ها طعنه می زنند به مسولین ما به جوانان که شما جوانان ما را به سوریه می بردید و آنها را به کشتن می دهید.در جواب باید گفت ما برای مدافع حرم وارد جنگ می شویم که اگر ما جلوی اینها در خارج از کشور نایستیم در این صورت باید منتطر بمانیم که جنگ در داخل کشور را مشاهده کنیم در آن صورت باید منتظر ، خسارت های جبران نشدنی برای ملت و کشور باشیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان اذعان کرد: باید هوشیار باشیم که دشمن ساکت ننشسته و هر لحظه در حال نقشه کشیدن برای نابودی اسلام است. یادمان هست که اگر ما در جنگ علیه رژیم صدام در مقابل ۸۰ کشور پیروز شدیم از برکت و قدرت بسیج بود. اگر این شجره طیبه را امام در سال ۵۸ تشکیل داد در کنار سپاه برای اینکه آرمان و ارزش های این انقلاب را حفظ کند.
وی ادامه داد: اگر امروز رژیم استعمارگر امریکا التماس می کند که با مسئولین نظامی موشکی ما مذاکره کند چون ما را باور داشته و از وجود این قدرت درمنطقه هراسان است.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها