خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با تاکید بر لزوم نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی بر مراکز درمانی از جلوگیری از فعالیت دو پزشک به دلیل تخلفات متعدد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۴۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمود محمودخانی از پلمپ دو مرکز تزریقاتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه از فعالیت ۲ پزشک که دارای تخلفات متعدد بوده اند نیز جلوگیری شده است.

وی بر ضرورت اولویت بندی موضوعات و مسایل مربوط به بهداشت عمومی در راستای تأمین سلامت مردم تاکید کرد و گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم در موضوعاتی که مربوط به سلامت جامعه است با جدیت پیگیر است و در این راستا به دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید شده که نظارت لازم را بر مراکز درمانی داشته باشند.

دادستان شهرستان البرز تاکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی و سایر نهادهای نظارتی در حوزه سلامت باید نظارت های دقیق تری را اعمال کنند تا شاهد چنین تخلفاتی که جان انسان ها را تهدید می کند، نباشیم.

گفتنی است: چندی پیش تزریق سرم بدون حضور و نظارت پزشک در یکی از بهداری‌های شهر الوند موجب فوت یکی از شهروندان شد که دادستان شهرستان البرز از بازداشت تزریق کننده دارو به اتهام قصور منجر به فوت (قتل غیرعمد) خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها