خبرهای داغ:
در خصوص بررسی ابعاد تحریم بسیج توسط آمریکا خبرگزاری بسیج میزگردی را با حضور کریم قلی پور و حجت الاسلام اسدی تشکیل داده که از نظر مخاطبان می گذرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۴۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

 در خصوص بررسی ابعاد تحریم بسیج توسط آمریکا خبرگزاری بسیج میزگردی را با حضور کریم قلی پور و حجت الاسلام اسدی تشکیل داده که از نظر مخاطبان می گذرد.هراس آمریکا از صدور تفکر بسیج/بسیج موتور محرک و پشبرنده کشورمسئول بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) معتقد است، آمریکا هیچ ارزشی برای قطعنامه ها و قوانین بین المللی قائل نیست بلکه منافع نا مشروع خود را بر تمام دنیا ترجیح می دهد،تحریم بسیج در حقیقت تحریم همه مردم ایران بوده تا بتواند با فشارهای همه جانبه به خواسته های خود برسند و بسیج حقوقدانان این آمادگی را دارد که با کارگروه حقوق بین الملل به بررسی ابعادمختلف این موضوع بپردازد.
اسدی استاد دانشگاه و حقوقدان نیز در تایید سخنان قلی پور اعتقاد راسخ دارد که قدرت نرم افزاری بسیج و سخت افزاری آن سبب شده که آمریکا نتواند اهداف خویش را به پیش ببرد، از جمله امنیت شهرها و روستا، حضور در حوزه اقتصاد و مقابله با بحرانها و مقابله با تحریم های آمریکا، الگو برداری کشور های منطقه و خط مقاومت از تفکر بسیجی از دلایل مختلف تحریم بسیج توسط آمریکا می باشد.  هراس آمریکا از صدور تفکر بسیج/بسیج موتور محرک و پشبرنده کشور

علت تحریم بسیج از سوی آمریکا را بیان بفرمایید.
کریم قلی پور:
بنده هفته بسیج را بر تمام دلاورمردان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم، باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد که این امر چرایی تحریم و هدف از تحریم بسیج توسط آمریکا مورد بحث قرار گیرد که در چندین جلسه می توان به این موضوع پرداخت. اینکه آمریکا ناقض آشکار قوانین بین المللی بوده آشکار بوده و شیطان بزرگ خود را مقید به هیچ قانونی نمی داند، بسیج عنایتی از سوی خدای متعال بوده که با رمز یا زهرای (س) از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد و بسیج کلید طلایی حل مشکلات منطقه است. آمریکا در بحث تحریم های نفتی ایران را تهید به قطع صدور نفت کردداما با یک پله عقب نشینی گفت برخی از کشورها معاف هستند و افول آمریکا در حرکات سیاسی و دیپلماسی مشخص است.آمریکا می داند که تفکر بسیجی در سوریه و عراق یمن مانع سلطه آنها بر کشورهای خط مقاومت گردیدو ترس از الگو برداری تفکر بسیجی سبب شده آمریکا با تمام توان و منفعلانه دست به تحریم بزند و خود آنها می دانند بسیج شخص نیست بلکه یک تفکر بوده که نمی توان با بخشنامه ها  آن را محدود و بی اثر کرد. برخی هنوز خود را به خواب زدند و هضم شدن در کدخدا را یک افتخار می دانند. افول آمریکا به جایی خواهد رسید که همانند شوروی تجزیه خواهد شد.
ما در کار گروه حقوق بین الملل این موضوع را بررسی خواهیم کرد که در چندین جلسه نیاز به بحث فنی و علمی دارد. وقتی تفکر بسیجی غالب شد و مشخصات یک منتظر واقعی را دانستند دیگر شعار هیهات من الذله را فراموش  نخواهیم کرد. کسانی مانند باکری ها،همت و فهمیده که این معانی ناب بسیج را درک کردند یک کشور بودند که با پرواز عاشقانه به همه آموختند تسلیم ظلم شدن در مکتب شیعه ناب جایی ندارد.
به دلیل گستردگی این موضوع  در حلقه های بصیرتی و معرفتی بسیج حقوقدانان از منظر حقوقی و فنی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

هراس آمریکا از صدور تفکر بسیج/بسیج موتور محرک و پشبرنده کشور

 آقای اسدی شما ابعاد تحریم بسیج را چگونه ارزیابی می کنید؟
آمریکا خود را مقید به هیچ قانونی نمی داند، آمریکا مانند مگسی می ماند که فقط بر روی زشتی ها می نشیند، هرجا که پلیدی باشد آمریکا نیز حضور دارد،بسیج کلمه طیبه بوده که در سال ۱۳۵۸ با هدف غلبه بر مشکلات در زمینه های مختلف تاسیس شده تا انقلاب مهدی عج ادامه خواهد داشت.
از عمده دلایل تحریم بسیج توسط آمریکا ناشی از برخی عملکردها این نیروی الهی می باشد.
امنیت در شهرها و روستاها،حضور در اقتصاد در جهت مقابله با تحریم ها با تشکیل ستاد اقتصادی،دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های جهادی، دفاع از مرزها در ۸ سال دفاع مقدس، در عرصه های سازندگی با تشکیل گروه های جهادی که در کنار شور و شعور چالاکی خاصی برای خدمت به جامعه دارد از جمله صدور تفکر ناب بسیج در کشورهای حوزه مقاومت از عمده ترین دلایل تحریم آمریکا بوده زیرا بسیج را سد نفوذ ناپذیر انقلاب می دانند.
بسیجی با دشمنان ملت ایران و دوست دشمنان انقلاب مخالف است و با دوست دوستان انقلاب مهربان است. مردم ایران دشمن شناسی آگاهانه دارند و می دانند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن همه خوبیهاست. ملت ایران راه را با درایت رهبری به خوبی تشخیص داده و از این پیچ تاریخی به خوبی عبور خواهند کرد و ملت سرافراز پرچم را به دست صاحب عصر عجج خواهند داد.

در جمع بندی تحریم بسیج از سوی آمریکا می توان به موارد مهمی از جمله تشکیل الگوی بسیج با عنوان حشدالشعبی در جبهه مقاومت،کمک به امنیت کشور در حوزه های اقتصادی،علمی،فرهنگی و پیروی از ولایت، تعقل و تفکر برای عبور از بحرانه،پایبندی به آرمانها و استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ استکبار از عمده ترین دلایل تحریم این نهاد انقلابی می باشد.

هراس آمریکا از صدور تفکر بسیج/بسیج موتور محرک و پشبرنده کشور

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها