خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج : جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: طرح «یک کاسب یک دانش آموز » برای 200 نفر از دانش آموزان این استان اجرا شد که در اجرای این طرح یک هزار دانش آموز دیگر هم زیر پوشش قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۴۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

سرهنگ ابوالقاسم چمن : هدف از اجرای این طرح را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح دانش آموزان نیازمند به یک کاسب خیر معرفی شده و فرد مربوطه، دانش آموز را حمایت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این طرح خیرخواهانه با کمک اصناف و اتحادیه ها در استان اجرا و نیاز اولیه بسیاری از دانش آموزان نیازمند برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اصناف همیشه در صف خدمت رسانی به مردم قرار دارند افزود: اصناف استان با درک شرایط کشور علاوه بر سنگر اقتصاد تلاش می کنند تا در حوزه رفع نیاز نیازمندان نیز گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: اگر طرح به خوبی اجرای شود بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و دانش‌ آموزان محروم بر طرف می‌شود.

وی با قدردانی از اصناف و بازاریان که در هر شرایطی برای اجرای طرح های بسیج همکاری دارند، بر تداوم امور خیر تاکید کرد.

این مسئول بسیجی در بخش دیگری از سخنانش بر نهادینه شدن فرهنگ کار و تولید در جامعه و مدرسه تاکید کرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 14آموزشگاه زیر پوشش قرار خواهند گرفت، فرهنگ کار و تلاش به دانش آموزان آموزش داده می شود.

                                                                                                                                                                   منبع : ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها