امام جمعه دامغان در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه بسیج همواره میدان دار مقابله با سلطه گران و مروجان بی دینی بوده، گفت: زندگی قرآنی لازمه ابطال نسخه های دشمن برای جامعه ما است.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در آیین ویژه گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت به میزبانی زینبیه اعظم شهرستان دامغان ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: بزرگترین توفیق برای بسیج در کنار خدمت به مردم آن است که بسیجیان را همگان به عنوان جوانان و نوجوانان قرآنی بشناسند.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه انس و الفت و عمل به قرآن نشانه پیروی راستین از نبی مکرم اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع) و سیره امام و رهبری است، افزود: ما در عصر فتنه های رنگارنگ آخرالزمان یا باید تسلیم دسیسه های دشمنان بشویم و نسخه های دشمن را راه زندگی خود قرار دهیم یا حیات قرآنی و سبک زندگی اسلامی را برگزینیم.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز سبک زندگی برپایه تعالیم رسانه ها و الگوهای ارائه شده از سوی دشمن غرق شدن در معصیت و گناه و عاقبت طی طریق براساس دستورات جهان شمول قرآن سعادت و حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: اصول و مبانی اسلام ناب محمدی و تفکر شیعی قرآن محور است و تلاوت، تأمل و تدبر در آیات قرآن لازمه تحقق دینداری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه قرآن برنامه جامع و بی نقص زندگی و انس و عمل به دستورات آن مفهوم حقیقی پیروی از رسول اعظم است، تصریح کرد: دشمن شناسی، خدامحوری، ولایتمداری، تکلیف گرایی، اخلاص، حق گویی و عقل گرایی شاخصه های اندیشه و تفکر بسیجی و یکایک آنها تعالیم روشنی بخش آیات کلام الله مجید است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: بسیج همواره میدان دار مقابله با سلطه گران و مروجان بی دینی بوده، نیرویی مردمی که در جبهه جنگ سخت و چه در میدان جنگ نرم در راستای حفظ و تقویت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب تلاش می کند، از این رو پرداختن به قرآن از آموزش تا تلاوت و تفسیر و ... باید جزء لاینفک برنامه های پایگاه های بسیج و بسیجیان پیشتاز گسترش نشست ها و جلسات پویای قرآنی باشند.

گفتنی است، مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت(ع) سید عباس تقوی از دیگر بخش های این مراسم بود که به همت پایگاه بسیج شهید مدنی حوزه مقاومت المهدی(عج) سپاه ناحیه دامغان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها