سرپرست فرمانداری بردسکن، بسیج را سرمایه نظام و بهترین نیروی پای کار در تمامی صحنه‌ها بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر ابراهیم قاسم پور در آستانه هفته بسیج در نشست با فرمانده سپاه بردسکن و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت: شعار محوری این هفته بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است.
 
وی با بیان اینکه بسیج یکی از یادگار‌های امام راحل می‌باشد گفت: امروز شاهد ارتش ۸۰ میلیونی بسیج مردمی هستیم و حضور در صحنه بسیج به دشمنان و بدخواهان نظام اجازه تاخت و تاز علیه کشور را نمی‌دهد که نمونه بارز آن حضور باشکوه و دشمن شکن قشر‌های مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بود.
 
وی ساده زیستی، ایمان قوی، گذشت، ایثار و معنویت را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و گفت: امروز که در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار گرفته ایم بسیج می‌تواند از آرمان‌های انقلاب دفاع و آن‌ها را ارتقا ببخشد.
 
سرپرست فرمانداری بردسکن به دیگر فعالیت‌های بسیج در حوزه اقتصادی، درمان و عمرانی در سطح روستا‌ها اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی توانسته گام‌های خوبی را در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال بردارد.
 
وی با بیان اینکه ساختار بسیج یک ساختار مردمی است گفت: امروز تمامی ادارات و مساجد یک شاکله از بسیج را دارند و پایگاه‌های بسیج در آن‌ها راه اندازی شده است.
 
قاسم پور با اشاره به اینکه بسیج متعلق به گروه و جریان خاصی نیست گفت: امروز ملت ایران همه در یک کشتی قرار دارند و باید به منویات مقام معظم رهبری توجه و در مسیر و اهداف ایشان حرکت کرد.
 
وی به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که نسل جدید را از بسیج جدا کنند. برگزاری یادوار‌های شهدا و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حضور در صحنه جوانان و نوجوانان تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
 
وی از تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست با تمام توان و ظرفیت حوزه کاری خود همکاری همه جانبه‌ای را در ستاد بزرگداشت هفته بسیج داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها