خبرهای داغ:
جانشین سابق بسیج سازمان بسیج فرهنگیان کشور:
جانشین سابق بسیج سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: گره گشای کشور در شرایط امروز مدیریت جهادی و انقلابی و اتحاد حول محور ولایت است تا دشمنان باردیگر در توطئه‌های خود شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس مطهری در همایش بصیرتی بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج در سالن فارابی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در تمام اقشار و عرصه‌های فعالیتی کشور نقش دارد اظهار کرد: امام راحل با تاسیس بسیج از خود مردم برای حفظ انقلاب کمک گرفت و نیروی منحصر به فرد در جهان تشکل داد که امروز الگویی برای همه کشوزر‌ها و ملت‌های آزادی خواه جهان است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما استقلال و هویت بخشید گفت: اگر به همه عرصه‌های فعالیت کشور در قبل از انقلاب نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که پیشرفت‌های چشمگیری را در همه عرصه‌ها بدست آورده ایم که نمونه اش همین پیشرفت در عرصه‌های پزشکی کشور است.
مطهری با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم نیاز به همت و جهاد و تلاش داریم افزود: در طول این چهار دهه نهاد مقدس بسیج با روحیه جهادی که برگرفته از فرهنگ اسلام ناب است تمام تلاش خود را در جهت اعتلای بسیج به کارگرفته است.
جانشین سابق سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه امروز نیاز به مدیریت جهادی در کشور است گفت: رهبر انقلاب بار‌ها و بار‌ها بر مدیریت جهادی و انقلابی تاکید دارند چرا که این مدیریت راه برون رفت از مشکلات است و آزمون خود را در دوران دفاع مقدس و سازندگی به ظهور رسانده است.
وی با تاکید بر توجه به فرهنگ بسیجی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز جهان کفر و نفاق و الحاد در مقابل انقلاب اسلامی بسیج شده تا نگذارند ما از این مرحله عبور کنیم، اما به لطف خدا و بصیرت و اتحاد ملی تحت سایه ولایت از این گردنه نیز ملت ما مانند چهل سال گذشته عبور خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها