خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

مردم باید دین را در عمل یک عالم دینی ببینند نه فقط به گفتار بشنوند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ما در اربعین خود در اوج اقتدار قرار دارد و با 40 سالگی این انقلاب و بیداری جهانی مردم دنیا و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، امید ما به آینده‌ای روشن افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین سیاهپوش با عرض تبریک ایام میلاد حضرت رسول اکرم و آغاز هفته بسیج اظهار کرد: این مجلس به بهانه صدمین سالگرد ولادت مرحوم حجت الاسلام سیاهپوش، عالمی ربانی برگزار شده که در طول عمر بابرکت خود ارتباطی شایسته با مردم داشت و ما شاهد تعامل خوب وی با مردم بودیم.
وی افزود: رفتاری که باید عالمان دینی با مردم داشته باشند این است که مردم دین را در عمل و گفتار و کردار آنها ببینند نه اینکه فقط در کلام عالمان بشنوند، این رفتار در سیره مرحوم سیاهپوش به خوبی دیده می‌شد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه آنچه پیامبر(ص) برای آن نازل شده امیدی است که به آینده بشریت داده است، تاکید کرد: امروز ما شاهدیم که سلاح‌های کشتار جمعی در دست عده‌ای قرار دارد که از عقل، منطق، شعور و اخلاق بویی نبرده‌اند، اگر آینده جهان را با مدیریت این عده ببینیم آینده‌ای تاریک و درمعرض نابودی و تحت سلطه شیاطین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: از منظر قرآن کریم آینده جهان روشنایی و امیدواری است که صاحبان آن مستضعفان و صالحان جهان هستند، این منظری از آینده جهان است زیرا اراده خداست.
وی بیان کرد: خدای متعال تصمیم دیگری، متفاوت از مستکبران عالم برای آینده جهان گرفته و حاکم کردن دینی که مورد رضایت اوست اتفاق خواهد افتاد.
آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما در اربعین خود در اوج اقتدار قرار دارد و با 40 سالگی این انقلاب و بیداری جهانی مردم دنیا و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، امید ما به آینده‌ای روشن افزایش یافته است.
امام جمعه قزوین بیان کرد: ایران اسلامی پیش از پیروزی انقلاب قیام کرد و امام خمینی(ره) آمد، اگر جهان قیام کند حضرت صاحب الزمان(عج) ظهور خواهند کرد و آینده روشن جهان با ظهور حضرت حجت رقم می‌خورد.
وی اضافه کرد: امام صادق(ع) در تفسیر سوره فجر فرموده‌اند: " فجر اشاره به ظهور حضرت مهدی(عج) دارد، "لیال العشر" اشاره به وجود امام حسن مجتبی(ع) تا امام حسن عسکری(ع) دارد که دوران امامت آنها در سختی و تاریکی گذشت، "والشفع" اشاره به وجود مبارک حضرت زهرا(س) و امیرمومنان(ع) دارد، "والوتر" اشاره به وجود مبارک حضرت رسول اکرم(ص) دارد، "والیل اذا یسر" اشاره به دولت هَبتر دارد که این دولت متصل به حکومت حضرت صاحب(عج) خواهد شد."
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: این حدیث امام صادق(ع) پشتیبان بسیار عالی و امیدی ارزشمند برای مسلمانان است که خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) آماده کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار